Ga naar inhoud


Viaplay weer uitgesteld met info over financiële situatie....


meijelsat

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Er verliezen heel veel mensen heel veel geld.

Uit het eerder genoemd bericht:

 

Norske Schibsted bezit ongeveer tien procent van de aandelen in Viaplay.

TT schrijft dat de aandelen van het Noorse mediabedrijf, die voor 380 miljoen NOK werden gekocht, vrijwel waardeloos zullen worden als het reddingsplan van woensdag wordt aangenomen.

 

Of dit het bedrijf in de toekomst gaat redden?

Die te duur aangeschafte sportrechten kunnen niet terug verdiend worden, ook niet door de nieuwe eigenaren.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viaplee kan beter stoppen in NL, een tijdje geleden werd nog geroepen dat ze geld verdiende in NL en nu blijkt het scenario toch weer heel anders.  Dat bedrijf is onbetrouwbaar. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Codx zei:

Viaplee kan beter stoppen in NL

Dat is nu aan Canal+ .

Als Canal+ denkt dat er in Nederland wel geld te verdienen valt onder eigen label, dan hebben we al snel een kanaal met de naam Canal+ sport NL waar de formule 1 wordt uitgezonden. Sterker nog, ik denk dit de strategie is van Canal+. Hetzij door de sportrechten van Viaplay geheel of gedeeltelijk te verwerven, of door de naam Viaplay gewoon om te zetten naar Canal+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ heeft al eerder verloren  toen werd het CDS in Nederland.

Nou weer terug naar Canal+

Ik denk dat ze gewoon de stekker eruit willen trekken.

Let op, dit is mijn speculatie.

En dan dat internet gebeuren, het zal me allemaal aan me reet roesten.

Ben blij dat ik er weg ben.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stekker er uit trekken nadat Canal+ en PPF een paar honderd miljoen euro in Viaplay hebben gestoken is niet erg waarschijnlijk. Ze willen rendement op die investering, niet dat hele bedrag weer afschrijven. Zonder Canal+ was Viaplay al failliet gegaan, dus dat was veel simpeler geweest. Nu zit Canal+ bij Viaplay aan het stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

In Totaal TV is het volgende te lezen:
Om accountsharing van Netflix Viaplay tegen te gaan worden de komende maanden maatregelen genomen. Zo moeten abonnees hun thuislocatie gaan aangeven. Hierdoor kan het abonnement alleen in het eigen huis bekeken worden. Het kijken van Formule 1 op bijvoorbeeld het werk, bij een elders wonende partner of op vakantielocaties lijkt hierdoor binnenkort tot het verleden te behoren.

 

aangepast door Sprietje
schrijffout: Netflix veranderd door Viaplay
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een vpn verbinding naar de hoofd aansluiting maken, dan heb je geen gezeik.

Ik heb zelf een draytek, met een app op je apparaat is het maar een paar klikjes, dan zit je meteen op je intern netwerk van je hoofdnetwerk, dat werkt ook elders perfect.

Dus als je nog wat euro's overhebt, is dit een goede investering.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

In Totaal TV is het volgende te lezen:
Om accountsharing van Netflix tegen te gaan worden de komende maanden maatregelen genomen. Zo moeten abonnees hun thuislocatie gaan aangeven. Hierdoor kan het abonnement alleen in het eigen huis bekeken worden. Het kijken van Formule 1 op bijvoorbeeld het werk, bij een elders wonende partner of op vakantielocaties lijkt hierdoor binnenkort tot het verleden te behoren.

 

Ik raak de weg even een beetje kwijt.

Formule 1 wordt uitgezonden door viaplay:  https://www.nu.nl/media/6309589/viaplay-blijft-formule-1-races-tot-en-met-2029-uitzenden.html

Maar viaplay is geen Netflix.

Of zie ik dat verkeerd ?

 

 

  • Like 1
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie ook het verband niet tussen Netflix en F1pro.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...