Ga naar inhoud


Canal+ Action geen beeld met oscam


Hansielein

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik heb geprobeerd dat duidelijk te maken.

Ook een klantendienst reactivatie met alle rechten, terwijl de kaart in het witte module zat leverde geen verandering op.

Voor sommige kaarten zijn de groepsrechten niet goed ingedeeld dat is duidelijk.

 

Tot zover ik mij kan herinneren ben ik bijna 30 jaar klant ... geweest.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er zijn 2 verschillende ci modulen, een waar een geintegreerde kaart in zit.

Je oude kaart wordt ongeldig gemaakt en je kan alleen nog het ci module gebruiken.

Of het witte ci module waar je je eigen kaart in kan stoppen.

 

In het laatste geval kan je na gebruik in het ci module de kaart nog steeds los in je ontvanger gebruiken.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Ja, inderdaad met het CD nagra ci module.

Het probleem zit volgens Canaldigitaal in mijn CI module, voor 9,95 euro verzendkosten en een verlenging van een jaar wil men een nieuw module opsturen.

Dat alle rechten op de kaart geschreven worden behalve die voor action zou aan het ci module liggen.

 

 

Kunnen we toch uittesten!

Stuur me een PM met je naam en adres, ik stuur je de module op; werkt het, dan betaal je mij het bedrag wat die module kost; werkt het niet, dan stuur je die module aan mij retour.

 

Kijk, je denkt erover om CDS op te zeggen, en om dan weer een contractverlenging aan te gaan....

 

Volgens mij ligt het gewoon aan je kaart.

 

Maar we moeten op technisch gebied alles elimineren.

aangepast door D-box
Spelfout.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, ik heb 3 kaarten, tot 12 december heeft het gewerkt met action, op die ochtend ging bij meer mensen tegelijk de zender op zwart.

Het log geeft aan dat Action niet geldig is op de kaart.

Ik hoef niets meer te testen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

 

Ik hoef niets meer te testen.

Wat jij wil man, ik probeer alleen maar te helpen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dank voor je aanbod!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bacteria zei:

Hallo,

 

Wat ik mijn afvraag. Als ik mijn kaartje eenmaal in de nieuwe module van cd stopt. Werkt die dan ook nog zonder module in mijn ontvanger (enigma) 

Ja, dan werkt die nog

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Mojo zei:

Ja, dan werkt die nog

Behalve als Bacteria een nieuwe CI van CDS gebruikt met integrated smartcard.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, D-box zei:

Behalve als Bacteria een nieuwe CI van CDS gebruikt met integrated smartcard.

Moeite met lezen?

12 uren geleden, Bacteria zei:

Als ik mijn kaartje eenmaal in de nieuwe module van cd stopt

Losse kaart en losse module!!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oranje kaart in witte module werkt voor canal+ action.

Had hierover uitgebreid kontakt met cd klantendienst die me uiteindelijk, gratis!, een nieuwe ornje kaart hebben gestuurd. 

Voordat ik die ontvangen had heeft de TD van cd mij gebeld en gevraagd om het te testen met mijn oude oranje kaart in de witte module, dat werkte toen weer.

Het lag dus niet aan de smartcard of aan de module maar inderdaad de rechten oid bij cd, tegelijkertijd werkte action niet meer via oscam en aangepaste dvbapi .

Dezelfde oranje kaart in de witte module en daarna direct in de ontvanger via oscam gebruiken of anders om gaat probleemloos.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ceesv zei:

Eh, ik heb 3 kaarten, tot 12 december heeft het gewerkt met action, op die ochtend ging bij meer mensen tegelijk de zender op zwart.

Het log geeft aan dat Action niet geldig is op de kaart.

Ik hoef niets meer te testen.

Er is wel iets raars aan de hand. Kaart in de module en Action gaat open. Kaart met OScam Action gaat niet open. Zonder kaart en module maar met OScam en lijn Action gaat open

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij gaat zelfs met module die zender niet open.

 

Maar dit was voor mij de laatste druppel, 27 januari is het einde Canaldigitaal.

Tot zover ik mij herinner was ik klant sinds 1995.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mojo zei:

Er is wel iets raars aan de hand. Kaart in de module en Action gaat open. Kaart met OScam Action gaat niet open. Zonder kaart en module maar met OScam en lijn Action gaat open

Is toch niet vreemd, je hebt het over "en lijn" 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...