Ga naar inhoud


Canal+ Action geen beeld met oscam


Hansielein

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Heractivatie gaf geen vetschil, ook een 2e kaart werkte niet.

Het heeft een paar dagen gewerkt, ik ben niet de enige die deze zender niet meer kan zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uren geleden, AEO zei:

Ik heb nu dus een nieuwe CI+ module met geïntegreerde smartcard.

Volgens de dealer die ik benaderd heb, werkt een CAM-803 niet ism een Enigma2 ontvanger zoals ik heb. 

Ik heb voor als Oscam niet meer werkt maar een nieuwe 2e oranje CD-kaart aangeschaft, die ik als 2e kijkpunt kan registreren en twee 3.5 modules. Echt fijn is dat niet, met die extra maandelijkse kosten dan. 

 

Ik denk overigens dat CD stapsgewijs met een soort transponderwissel de SECA uitzet, zoals toen naar HD. Waardoor op een gegeven moment alles alleen maar met CI module is te kijken. Al het nieuwe, zoals zender topic komt sowieso zonder SECA.

15 uren geleden, AEO zei:

 

Welke ontvanger heb je?

aangepast door Joh14vers6

VU+ Uno 4K SE
Zgemma 7HS
4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B
Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, ik heb moeite met die termen.

Wat moet ik er van maken?

7 minuten geleden, Joh14vers6 zei:

Ik heb voor als Oscam niet meer werkt maar een nieuwe 2e oranje CD-kaart aangeschaft, die ik als 2e kijkpunt kan registreren en twee 3.5 modules. Echt fijn is dat niet, met die extra maandelijkse kosten dan. 

 

Je mag best wel de juiste terminologie gebruiken, want nu zoals je in dat citaat schrijft, zegt het ons helemaal niets.

uitsnede

Quote

die ik als 2e kijkpunt kan registreren en twee 3.5 modules.

wtf is dat?

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Je mag best wel de juiste terminologie gebruiken, want nu zoals je in dat citaat schrijft, zegt het ons helemaal niets.

uitsnede

wtf is dat?

Met twee 3.5 modules bedoel ik twee witte CI-modules versie 3.5. 

 

Tweede kijkpunt komt van CD:

 

Schermafbeelding 2023-12-16 155448.png

  • Like 1

VU+ Uno 4K SE
Zgemma 7HS
4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B
Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

Heractivatie gaf geen vetschil, ook een 2e kaart werkte niet.

Het heeft een paar dagen gewerkt, ik ben niet de enige die deze zender niet meer kan zien.

 

Dan is het bij toch een rechten kwestie bij jou kaarten,  want die moeten in  de module werken.  Doen ze dat niet CD bellen.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2023 om 13:59, Tonskidutch zei:

Leuk die scammers op sat4all

 

 

Een `Scammer` (Oplichter) wordt gedefinieerd als iemand die mensen oplicht en verleidt in versturen van geld, persoonlijke informatie of andere waardevolle bezittingen.

 

Ik mis de relatie tot dit topic.

VU+ Uno 4K SE
Zgemma 7HS
4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B
Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joh14vers6

Volgens je info woon je in Haarlem. Ik kan je prima helpen met je module CAM803. Deze kan namelijk prima werken in een Enigma2 ontvanger! Kwestie van nog geen 15 minuutjes….

 

Die 2 witte modules zou je nog kunnen retourneren (14 dagen retentierecht). De CAM803 werkt ook… Overigens kun je de kaart ook nog in OScam laten werken in de Nagra modus. Nadeel is dat je zelf op zoek moet naar de benodigde extra sleutels (of een set kopen, maar dat is niet goedkoop en ook niet gegarandeerd)

 

 

IMG_0659.jpeg

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

@Joh14vers6

Volgens je info woon je in Haarlem. Ik kan je prima helpen met je module CAM803. Deze kan namelijk prima werken in een Enigma2 ontvanger! Kwestie van nog geen 15 minuutjes….

 

Die 2 witte modules zou je nog kunnen retourneren (14 dagen retentierecht). De CAM803 werkt ook… Overigens kun je de kaart ook nog in OScam laten werken in de Nagra modus. Nadeel is dat je zelf op zoek moet naar de benodigde extra sleutels (of een set kopen, maar dat is niet goedkoop en ook niet gegarandeerd)

 

 

IMG_0659.jpeg

Bedankt voor je aanbod. Ik heb alleen momenteel geen CAM803 module, maar wel twee oranje smartcards van CD (waarvan 1 nieuwe ongeregistreerde). Mocht CD de Oranje Smartcards volledig afschakelen, maak ik graag gebruik van je aanbod.

VU+ Uno 4K SE
Zgemma 7HS
4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B
Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug beeld hier !

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas, ik heb nog geen beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, inderdaad met het CD nagra ci module.

Het probleem zit volgens Canaldigitaal in mijn CI module, voor 9,95 euro verzendkosten en een verlenging van een jaar wil men een nieuw module opsturen.

Dat alle rechten op de kaart geschreven worden behalve die voor action zou aan het ci module liggen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof daar niets van. Gewoon een CDS marketing trucje. Er is helemaal geen rechten probleem. Er wordt ook geen nieuwe entitlement geschreven voor Canal+ Action. In hun ‘administratie’ staat gewoon iets fout. Moeten ze maar niet zo klooien met die PBM’s. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...