Ga naar inhoud


Canal+ Action geen beeld met oscam


Hansielein

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden, bellejt zei:

hoe meer ze dicht timmeren hoe interessanter het wordt over te gaan naar IPtv.Als je voor 59 euro per jaar 10000 kanalen hebt dan is de keuze snel gemaakt.Graven ze dan hun eigen graf dan is dat spijtig voor hun.Engelse zenders gaan gewoon op sat en veel slimmer en gaan op FTA want dan halen ze reuze contracten kwa advertentie binnen.Kunnen de zenders die hier achter betalen zitten nooit aan tippen.Zelfde met sporten achter betaal tv die snel achteruit gaan.Doe zo verder mensen en al jullie sponsors haken wel af

Ik stel me altijd vragen hierbij zoals je aangeeft,  ze graven hun eigen graf ??? Stel dat dit bij verschillende providers gebeurd.....,   waar ga je die zender dan nog vinden via iptv ? Het is het illegale sercuit die juist de zender verder stuurt op het net via ziggo of canaldigitaal 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, Hansielein zei:

Dit kreeg ik terug van CD:

 

Het kan zijn dat je een ontvanger gebruikt die de zender niet kan weergeven. Je hebt een ontvanger nodig van Philips of M7, of een CI module versie CAM701, CAM703, of CI 3.5.
Let op, dit betreft een nieuwe beveiliging waar alle zenders uiteindelijk naartoe gaan.
 

 

Wat een stelletje oelewappers zijn het toch.  Gewoon typisch een reactie van een niets wetende  helpdesk medewerker. 

 

SECA mode is gewoon aanwezig, anders zou een mapping nooit werken.  Bovendien is dat NIET de oorzaak want de kaart geeft aan dat de zender niet gedecodeerd kan worden dus zijn ze letterlijk vergeten die zender aan een bepaalde groep toe te voegen, het is gewoon een rechten probleem en niks anders.

 

Canal Digitaal moet dit fixen... wellicht is het handig dat jullie vermelden welk abo je op de kaart hebt en wat de PBM is.   Als Canal Digitaal dan meeleest kunnen ze daar wat info uit halen.

 

Voor de duidelijkheid, ik heb gewoon beeld... zowel in seca mode met mapping als in nagra mode.  

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Codx zei:

 

Wat een stelletje oelewappers zijn het toch.  Gewoon typisch een reactie van een niets wetende  helpdesk medewerker. 

 

SECA mode is gewoon aanwezig, anders zou een mapping nooit werken.  Bovendien is dat NIET de oorzaak want de kaart geeft aan dat de zender niet gedecodeerd kan worden dus zijn ze letterlijk vergeten die zender aan een bepaalde groep toe te voegen, het is gewoon een rechten probleem en niks anders.

 

Canal Digitaal moet dit fixen... wellicht is het handig dat jullie vermelden welk abo je op de kaart hebt en wat de PBM is.   Als Canal Digitaal dan meeleest kunnen ze daar wat info uit halen.

 

Voor de duidelijkheid, ik heb gewoon beeld... zowel in seca mode met mapping als in nagra mode.  

Als ze meelezen,  waarom blijft het dan werken via omweg , mapping ? 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, chukky2 zei:

Als ze meelezen,  waarom blijft het dan werken via omweg , mapping ? 😄

 

 Omdat ze hier voor kiezen vermoed ik.  Ze hadden het ook meteen in alleen Nagra mode kunnen zetten zoals bij dreamworks.   Maar nogmaals dat is niet het probleem wat bij sommige mensen speelt.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vorige week met CD in gesprek via facebook chat.

Eerst zou Canal + pakket voor iedereen beschikbaar zijn, toen niet voor de Riant klanten (wat ik ben). Opeens is het pakket beschikbaar gekomen in de app.

De zender Canal Action + zou wel voor iedereen zijn, maar blijft dicht via de schotel.

Ik heb een Witte CI module en Dreamworks die net als Action de nieuwe codering heeft gaat zonder problemen open.

 

CD heeft mijn kaart gereset zonder resultaat en daarna komt het gebruikelijke antwoord we zetten het door naar de technische afdeling. We houden je op de hoogte. Ik krijg de melding Card not Authorized, lijkt mij zoals al aangegeven een probleem aan de CD kant.

 

Zijn er mensen met een Riant pakket en witte module die de zender werkend hebben via de schotel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Was dat met een kaart in dat witte module die in je ontvanger met softcam niet werkte?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb een VU+ ontvanger met daarin de witte module. Ik heb cccam in het verleden gebruikt en heel soms gebruik ik die nog voor HD+ pakket.

Heb afgelopen week diverse dingen geprobeerd.

Totaal verwijderen van de softcam zodat alleen de CI module het werk zou moeten doen.

Zenders expliciet toegewezen aan de CI module.

In alle gevallen werken alle kanalen van CD maar blijft Action + zwart met de card not authorized melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar werkt die kaart wel in een wit ci module op die zender?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Hansielein zei:

Ik heb een witte module werkend getest icm met een Samsung tv en Canal+ action heeft beeld.

 

Je zit ons toch niet voor de gek te houden hoop ik?   Of zit je met verschillende kaarten te testen?

 

Pak de kaart die werkt in de witte module, stop die in je ontvanger met oscam en laat ons de log zien. Het kan zijn dat er iets is veranderd en die nu wel werkt.   Wat niet kan is dat het bij de ene met mapping wel in seca mode werkt en bij de andere niet.  

 

Voor de duidelijkheid, wat betekend dit seca en nagra mode en mappen nou eigenlijk:

 

Er wordt een ECM stream uitgezonden op een bepaald adres (pid) die stream is normaal per codering verschillend. Maar nu komt het, seca en nagra zijn eigenlijk DEZELFDE codering en zijn dat al sinds 2008 dus is er maar 1 ECM pid. Deze wordt zowel voor CAID 0100 als CAID 1817 gebruikt, de ECMs zijn dus hetzelfde. 

 

Echter de informatie in de ECM bepaald of kaarten de opdracht krijgen om alleen in beveiligde mode te antwoorden of niet, dat is namelijk het verschil tussen NAGRA en SECA mode. In seca mode antwoord de kaart gewoon in klare tekst de CW aan de ontvanger en die is voor iedereen leesbaar, in Nagra mode moet de kaart eerst een versleutelde verbinding met de box hebben voordat die een op basis van de chip id (nuid) een versleutelde CW afgeeft, die dan in de chip wordt gedecodeerd waar ook meteen het beeld mee wordt verwerkt.  

 

Maar wat is er nu aan de hand met die Canal+ Action?  Eigenlijk niks bijzonders, ze hebben de CAID 0100 verwijzing naar de ECM pid weg gelaten maar we weten die is hetzelfde voor CAID 1817 dus het enige wat we nu doen met die mapping die verwijzing herstellen dus de kaart werkt dan nog steeds in SECA mode zolang de ECMs dit toe laten.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu gaat het ineens over een zakelijke kaart?

 

Op 10-12-2023 om 12:54, Codx zei:

Overigens zakelijke pakketten hebben deze zender volgens mij dan weer niet.   

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...