Ga naar inhoud


Canal+ Action geen beeld met oscam


Hansielein

Aanbevolen berichten

Waarom vraag je het dan?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Keys invoeren gaat niet werken in een andere ontvanger en keys vragen is tegen onze huisregels.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Mimisiku zei:

Waarom vraag je het dan?

Ik vroeg het voor andere members 

28 minuten geleden, ceesv zei:

Keys invoeren gaat niet werken in een andere ontvanger en keys vragen is tegen onze huisregels.

Ok, hou ik me aan, sorry 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, D-box zei:

@Codx

Ik heb al eerder geschreven dat ik een nitwit ben omtrent dit onderwerp.

 

Maar hoe komt men aan die nieuwe keys?

 

Ik kan gewoon nieuwe keys invoeren in mijn ontvanger, maar ik heb daar niks aan omdat mijn interne kaartlezer defect is; dus deze vraag stel ik niet voor mezelf, maar voor anderen.

 

Ik denk dat je bedoeld hoe je aan parings sleutels komt ?  Die moeten uit de firmware van de ontvanger gehaald worden en een deel uit de SoC. Maar daarvoor heb je veel kennis/tijd/middelen nodig en root toegang tot een originele box.  Dat is voor bijna niemand interessant. 

 

De keys zoals je die vind op forums etc, dat zijn operationele sleutels, dwz sleutels waarmee men een kaartje kan emuleren.   Die komen meestal uit een verouderd kaartje of worden uit een EMM (electronic management message) getrokken.  Maar voor viaccess orca en getunneld seca/nagra ligt niet zo maar op straat.

 

aangepast door Codx
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Bedankt voor je antwoord.

Groetjes

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via chat contact gehad met CD. Ik zei dat ik Canal+Action niet kon openen, omdat volgens de website van Lyngsat er geen Mediaguard, maar alleen Viacces en Nagravision op zat. Er werd mij aangeraden de tv een uur op NPO 1 te zetten. Ik verwachtte dat dit niet zou werken, en inderdaad ging Canal+Action niet open. Ik heb de volgende dag gebeld, en toen stelde men mijn voor om een nieuwe module te zenden, tegen alleen de verzendkosten. 

Ik heb nu dus een nieuwe CI+ module met

geïntegreerde smartcard. Na 5 minuten werkte de module, en ook Canal+Action.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je normale kaart werkt niet meer?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nadeel van die oplossing is dat nu veel mogelijkheden van je enigma ontvanger niet meer te gebruiken zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oranje kaart in de witte CI- module gestoken, en zie nu gaat de zender open...

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, AEO zei:

k heb nu dus een nieuwe CI+ module met

geïntegreerde smartcard. Na 5 minuten werkte de module, en ook Canal+Action.

 

Dat zou ik nooit aanraden want dan ben je je kaart kwijt.  Mocht er een publieke oplossing komen (voor jullie dus)  dan kun je niet meer terug. 

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
16 minuten geleden, Rogge zei:

Ik heb de oranje kaart in de witte CI- module gestoken, en zie nu gaat de zender open...

Toen ik dat deze week getest heb werkten mijn kaarten niet in het witte module op deze zender.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakket is rijk.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Toen ik dat deze week getest heb werkten mijn kaarten niet in het witte module op deze zender.

 

Dat is toch wel raar want dat moet gewoon werken.  Of er is nog steeds een rechten probleem. 

 

Toch voor de zekerheid even een her-activatie doen op de CD site en nog een keer proberen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...