Ga naar inhoud


Canal+ Action geen beeld met oscam


Hansielein

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Hansielein zei:

Ik ga voor een cccam lijntje

 

Dit zal juist niet meer gaan...

  • Bedankt 1

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik ga niet illegaal, er zijn genoeg legale aanbieders.

 

Met het illegale tv traject financier je allerlei andere illegale zaken, nog afgezien van  het feit dat je zelf een misdrijf pleegt.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie als andere codering Viaccess,

Ik heb nog zo'n module.

Ik heb m weleens OTA geupgrade via een frequentie (volgens mij via de Hotbird?) maar weet het niet meer zeker.

Via Google vindt ik tegenstrijdige beweringen.

Maar gaat dit werken met een CDS kaart in die module?

Kijk @Codx, jij weet 100% meer dan ik, en daar schaam ik me niet voor, het is gewoon zo.

Maar wat vind je van mijn gedachtegang?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS gebruikt Viaccess ORCA en geeft geen losse kaarten uit. Alleen een eigen module zonder kaart (en zelfs dát niet meer). CDS biedt nu alleen de CAM803 Nagra MA aan....

 

Met een gewone Viaccess module ga je geen beeld krijgen.. Je kunt de CAM701 laten heractiveren als je die bedoelt.. Denk alleen dat die geen lang leven beschoren is....

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

CDS gebruikt Viaccess ORCA en geeft geen losse kaarten uit. Alleen een eigen module zonder kaart (en zelfs dát niet meer). CDS biedt nu alleen de CAM803 Nagra MA aan....

 

Met een gewone Viaccess module ga je geen beeld krijgen.. Je kunt de CAM701 laten heractiveren als je die bedoelt.. Denk alleen dat die geen lang leven beschoren is....

 

Jawel er zijn losse kaarten, die lui met een viaccess boxje kregen er een losse sim kaart bij die je in de ontvanger moest stoppen.  Maar die is gekoppeld aan de ontvanger dus dan moet je de juiste deskey.aeskey en boxkey etc. hebben.  

 

  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn MZ-101 had het kaartje er al in. Kreeg wel de kaart met het smartcardnummer. Of anderen wel zelf hun kaart moesten plaatsen weet ik niet... Is wel weer een aantal jaar geleden. Heb een Viaccess ORCA CI nog in gebruik voor de SRF en Fransat kaart

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 13-12-2023 om 10:52, ceesv zei:

 

Sinds gistermiddag is bij mij deze zender op zwart, melding Oscam Unsubscribed.

Deze zender, voor volgens hun bewering "alle klanten" is kennelijk toch niet voor alle klanten.

Of ze nu de mogelijkheid tot mapping uitgeschakeld hebben of de rechten van mijn kaart hebben aangepast is mij onduidelijk.

 

Ik kijk het nog even een paar dagen aan, maar denk er hard over het abonnement te beëindigen.

Ik heb vanmiddag even mijn kaart in een ci module getest, ook dan blijft het beeld zwart.

Het lijkt er in ieder geval op dat mijn kaart geen rechten heeft op deze zender.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Ik heb vanmiddag even mijn kaart in een ci module getest, ook dan blijft het beeld zwart.

Het lijkt er in ieder geval op dat mijn kaart geen rechten heeft op deze zender.

Dus het zijn toch gewoon prutsers. Er van uitgaande dat je het met de witte Nagra CI module hebt getest betekent dit dat deze zender op satelliet gewoon niet in alle pakketten beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb beeld gehad, maar nadat je schreef dat je beeld had en daarna plotseling geen beeld meer was het bij mij en @Rogge ook geen beeld meer met de melding unsubscribed.

 

Ik heb net mijn 2e kaart getest, ook daar geen beeld.

 

Volgens het scherm zou deze zender in het "basis" pakket moeten zitten.

 

1_0_1_17CF_C82_3_EB0000_0_0_0.jpg

Op de app kan ik de zender wel zien, het lijt erop dat Canaldigitaal nog steeds de rechten niet op orde heeft en onbewust groepen gebruikers uitsluit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen expres. Mensen gaan bellen naar de klantenservice én CDS krijgt meteen inzage hoeveel mensen naar dit kanaal willen kijken.. Zo kunnen ze besluiten om het bij populariteit in een hoger pakket te drukken....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat doen expres. Mensen gaan bellen naar de klantenservice én CDS krijgt meteen inzage hoeveel mensen naar dit kanaal willen kijken.. Zo kunnen ze besluiten om het bij populariteit in een hoger pakket te drukken....

 

Die zender is juist bedoeld als preview kanaal voor de streamingsdienst.  Dan heeft het geen zin om die in een hoger pakket te stoppen.  

 

Ik zal binnenkort  proberen te kijken of die nog te mappen is. Of test jij het anders even uit, pak een kaart waarop die in nagra mode wel open gaat en probeer het daarna onder seca mode met de M lijn in dvbapi.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even getest in Seca modus met mapping…. No joy! Geen beeld.

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Ik heb al eerder geschreven dat ik een nitwit ben omtrent dit onderwerp.

 

Maar hoe komt men aan die nieuwe keys?

 

Ik kan gewoon nieuwe keys invoeren in mijn ontvanger, maar ik heb daar niks aan omdat mijn interne kaartlezer defect is; dus deze vraag stel ik niet voor mezelf, maar voor anderen.

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...