Ga naar inhoud


Digi-d


ikkuniet

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een digi-d ??? voor windows 11.

Ik vind het raar als je BV naar mijn belastingdienst gaat op een windows pc en je moet inloggen met digi -d dat je je telefoon nodig hebt.

Maar als je inlogt met, in mijn geval een Samsung telefoon,.. je niets meer nodig hebt dan je telefoon , want op een gegeven moment komt de vraag : digi-d op dit apparaat, dus op je telefoon, en dan ga je gewoon verder.

Nu is mijn vraag is er een windows 11digi-d programma die net zo werkt als op een telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vraagt je telefoon dan niet om een vingerafdruk? Daar ligt het verschil. Hier met de bank ook op de pc moet ik vanalles invullen en dan met de telefoon bevestigen. Als ik dat met de telefoon doet dan hoef ik niets in te vullen omdat ik mijn vingerafdruk moet geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb vanochtend nog met mijn digi-D op mijn computer ingelogd.

Autorisatie ging via een sms naar mijn telefoon met een code, die ik daarna weer in de computer heb ingevoerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ikkuniet zei:

en je moet inloggen met digi -d dat je je telefoon nodig hebt.

 

22 minuten geleden, ikkuniet zei:

is er een windows 11digi-d programma die net zo werkt als op een telefoon.

 

dat schreef ik al neen de vierde inlogmethode dus=>

je kunt zonder telefoon inloggen op de belasting website als je jouw wachtwoord hebt

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

In mijn geval met een Samsung telefoon, als ik inlog via digi d op mijn telefoon  BV naar `mijn belastingdienst`` komt er te staan, Met de digi-d app, druk je op. Op het volgende scherm komt er te staan , op welk apparaat staat u digi-d app, krijg je 2 opties : Op dit apparaat, en : Op een ander mobiel apparaat, druk ik op, Op dit apparaat, kom ik in het volgende scherm vul ik mijn 5 cijferige pincode in,en ik ben ingelogd via digi d op ``mijn belastingdienst.  ,. terwijl als ik  op mijn pc wil inloggen eerst  een koppelcode nodig heb   mijn pincode moet ingeven en een Q R Code moet scannen , en dan pas ben ik ingelogd, dit werkt ook, maar op mijn telefoon een stuk makkelijker, dus daarom mijn vraag is er niet een programma zonder emulator dat gewoon digid doet als op een telefoon, en ik gebruik, mijn belastingdienst als voorbeeld, zou ook kunnen zijn , mijn pensioen, dus overal waar je digi d voor nodig hebt

aangepast door ikkuniet
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nogmaals, bij inloggen op mijn computer stuurt digid een verificatie code naar de telefoon per sms.

Het enige wat ik moet doen bij het inloggen is die 6- cijferige code ingeven.

 

Het is net, welke procedure je kiest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herstel mezelf, de laatste keer was voor mijn omzet belasting via de intermediair (boekhouder)

die heeft een speciale toegang

het wachtwoord is verleden tijd

Screenshot_31.thumb.png.580a78f76c94569d37559124bb891781.png

 

https://www.digid.nl/inlogmethodes/gebruikersnaam-en-wachtwoord

 

 

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wil inloggen, op mij pc naar BV mijn ..... dus waar ik digi d voor nodig heb , is mijn procedure als volgt, de dienst vraagt met digi d of met een ander  europees  blabla, dus druk ik op inloggen met digi d  ga je verder heb je een koppelcode nodig. Dan moet ik naar  de digi d app op mijn telefoon word er om een pincode gevraagd, dan de volgende stap is de vraag  koppelcode nodig deze bestaat uit 4 letters, deze letters vul je in op je pc scherm, het volgende scherm op de pc  komt dan de QR code , deze scan je in met je telefoon  en dan ben je ingelogd, werkt prima, maar via de telefoon alleen een stuk eenvoudiger,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik jou vraag begrijp, basicly zeg jij.. als ik via de pc/website inlog heb ik een 2e authenticatie factor nodig (koppelcode) en als ik de app op de telefoon direct gebruik niet en dat is idd wel gek als je er over nadenkt, blijkbaar hebben die geen 2e authenticatie factor of je moet een SMS krijgen zoals CeesV aangeeft. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

Ik denk dat ik jou vraag begrijp, basicly zeg jij.. als ik via de pc/website inlog heb ik een 2e authenticatie factor nodig (koppelcode) en als ik de app op de telefoon direct gebruik niet en dat is idd wel gek als je er over nadenkt, blijkbaar hebben die geen 2e authenticatie factor of je moet een SMS krijgen zoals CeesV aangeeft. 

Ik zei toch al kan vingerafdruk zijn dan vervalt de 2e authenticatie. Dat heb ik ook met mijn mobiele telefoon bij de ING bank. Verder werkt alles precies hetzelfde als hierboven beschreven als ik dat met de pc doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

Ik zei toch al kan vingerafdruk zijn dan vervalt de 2e authenticatie. Dat heb ik ook met mijn mobiele telefoon bij de ING bank. Verder werkt alles precies hetzelfde als hierboven beschreven als ik dat met de pc doet.

 

Niet iedereen heeft z'n vinger afdruk ingesteld om de telefoon te un-locken. Dat is toch wat je bedoeld?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...