Ga naar inhoud


Play Crime toegevoegd Telenet.


Aanbevolen berichten


34 minuten geleden, astro iris zei:

Play Crime is toegevoegd aan zenderaanbod Telenet. 

Voorlopig zonder ondertiteling en het logo is minder helder dan de andere Play-zenders 😀

aangepast door chukky2
Verkeerde spelling
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, chukky2 zei:

Voorlopig zonder ondertiteling en het logo is minder helder dan de andere Play-zenders 😀

hier wel ondertiteling bij Cold Case ;) 

beeld is wel niet zo zuiver, ze delen teveel HD zenders op 1 mux (freq).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

Play Crime is toegevoegd aan zenderaanbod Telenet. 

Sinds 16 januari is ook ID Investigation Discovery van het Play More-pakket naar het basisaanbod van Telenet toegevoegd.

Fans van Big Brother hoeven sinds maandag 15 januari niets te missen van hun favoriete programma. Elk detail uit de livestream is opnieuw te volgen op Play 247

image.png.6c4e0ac5b65ca725ed081b7bc55baa03.pngimage.png.b0ba5618d02f63fa83e8593b62ca769b.png

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand de actuele scan (lamedb) van Telenet met me delen?

Dan kan ik picon ook toewijzen aan de service referentie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn 3 plaatsen waar Telenet een zenderaanbod hebben (lees mux aanbod) en dat verschilt een beetje, zenders staan niet overal op dezelfde freq waardoor het moeilijk wordt, ik kan je de referentie geven voor oost en west Vlaanderen.

disc ID

1:0:1:34D:8:1:FFFF0000:0:0:0 

 

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, digitaal kijker zei:

Er zijn 3 plaatsen waar Telenet een zenderaanbod hebben (lees mux aanbod) en dat verschilt een beetje, zenders staan niet overal op dezelfde freq waardoor het moeilijk wordt, ik kan je de referentie geven voor oost en west Vlaanderen.

disc ID

1:0:1:34D:8:1:FFFF0000:0:0:0 

 

Het mooie zou dan zijn om van alle drie de gegevens te krijgen, maar kabelmaatschappijen kunnen wel verschillende frequenties per regio toepassen, de samenstelling van de zenders op een kanaal, en tevens de service referentie, is overal hetzelfde.

 

Dank je voor de service referentie, maarr graag ontvang ik de complete lamedb, dan kan ik de rest ook controleren.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Alex1970 zei:

Het mooie zou dan zijn om van alle drie de gegevens te krijgen, maar kabelmaatschappijen kunnen wel verschillende frequenties per regio toepassen, de samenstelling van de zenders op een kanaal, en tevens de service referentie, is overal hetzelfde.

 

Dank je voor de service referentie, maarr graag ontvang ik de complete lamedb, dan kan ik de rest ook controleren.

Dat weet ik niet direct hoe dat gaat, ik doe het altijd manueel.

moest je me kunnen vertellen waar ik die vindt kan ik je dat bezorgen 😉

Ik heb wel al eens gehad dat dit afwijkt die zender service referentie bij mij.

denk toch dat er verschil op zit.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2024 om 12:26, digitaal kijker zei:

...

moest je me kunnen vertellen waar ik die vindt kan ik je dat bezorgen 😉

Ik heb wel al eens gehad dat dit afwijkt die zender service referentie bij mij.

denk toch dat er verschil op zit.


Het bestand staat op de box in /etc/enigma2/ of als je je zenderlijsten uitleest met bijv. Dreamset en je slaat dat op in een map op bijv. de harde schijf, dan staat-ie in die map.

Ben benieuwd of er inderdaad verschillen zijn.
Ik heb eerder al eens wat toegestuurd gekregen van @mebo870 misschien kan die ook een nieuwe scan maken en me die toesturen en vermelden welke regio dat is?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2024 om 03:09, digitaal kijker zei:

Er zijn 3 plaatsen waar Telenet een zenderaanbod hebben (lees mux aanbod) en dat verschilt een beetje, zenders staan niet overal op dezelfde freq waardoor het moeilijk wordt, ik kan je de referentie geven voor oost en west Vlaanderen.

disc ID

1:0:1:34D:8:1:FFFF0000:0:0:0 

 


Je geeft zelf al aan 'disc id' en op die service referentie heb ik ook staan 'Investigation Discovery'.
Is die zender vervangen?
Anders verplaatst en weet ik dus daar de service referentie niet van.

Hopelijk lukt het je om het bestand lamedb te delen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
20 minuten geleden, DigisatBelgium zei:

Heeft Telenet TV nog wel een toekomst? Al 50 jaar dezelfde zenders en nog niet van de prijzen gesproken!

Iedereen kijkt toch gratis via APP of IPTV of satelliet 🙂

Heeft canal digitaal wel nog een toekomst, het wordt ook duurder en er verdwijnen ook alsmaar zenders bij hen….

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, DigisatBelgium zei:

Heeft Telenet TV nog wel een toekomst? Al 50 jaar dezelfde zenders en nog niet van de prijzen gesproken!

Iedereen kijkt toch gratis via APP of IPTV of satelliet 🙂

Als die zenders niet meer uitzenden via bv telenet , tv Vlaanderen,  proximus,  dan kan je volgens mij ze ook niet meer zien via iptv ( ilegale) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...