Ga naar inhoud


Vloeroppervlak toilet nieuwbouw?


Con

Aanbevolen berichten

Echt wel. Is gewoon organisch materiaal. Volgens mij gebruiken nomadenstammen gedroogde kamelenshit. En in WO2 werd er volgens mij gedroogde koeienpoep gestookt.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer het gewoon eens zelf zou ik stellen.

Met een natte en met een droge van eigen maaksel, lijkt me echt iets om trots op te kunnen zijn.

 

p.s.

grazers hebben een heel hoog aandeel onverteerde organische "brandbare massa" in de drol.

Wij echt niet.

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Wat helemaal ruk is, dat de reserve toiletrollen zeiknat gespetterd worden door de mannen wegens staand plassen...

En dan hebben we het nog niet over de mannen die met hagel beschoten zijn.......🖕

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

grazers hebben een heel hoog aandeel onverteerde organische "brandbare massa" in de drol.

Wij echt niet.

 

https://www.hetkanwel.nl/menselijke-poep-als-brandstof/

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

als een spijker broek drager gaat het niet lukken

 

Dat ziet er nog netjes uit. Ik ben in China geweest. Gewoon een rij gaten in de grond zonder tussenschotjes. Echt een sociaal gebeuren! Daar heb je geen FB of Twitter nodig. Oh en al stop je je neusgaten dicht, dat gaat echt niet helpen. 🤢

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

Wat helemaal ruk is, dat de reserve toiletrollen zeiknat gespetterd worden door de mannen wegens staand plassen...

Net als de pleeborstel zelf op de grond naast de pot.😁

 

Maar even terug naar de voorzetwand, in Duitsland zijn die ruimtehoog tot aan het plafond dus en er zijn speciale montagesets voor in de bouwmarkt. Daarachter kunnen alle leidingen mooi versleept worden en ook van de bovenliggende verdieping erin opgenomen worden.

snede toilet.pdf 382.37 kB · 12 downloads

 Ik ben 1 van de velen die als hij gaat zitten gaat poepen en er een beetje bij kan piesen. Na het opstaan kan ik 80% meer piesen maar dan moet ik niet gaan zitten.  Bij de reorganisatie van de badkamer dus een piesbak bedwongen (vrouwlief wilde een bad waar zij nooit in ligt en ik helemaal niet, je verveelt je dood) en dat kan ik iedereen aanbevelen want ook slaapdronken geen probleem.  Goed mikken is niet meer nodig tenzij je op een meter gaat staan.

Wat vermoedelijk ook het probleem is bij zeiknat spetteren...

 

Maar dit terzijde en off-topic.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een verhooge toiletpot monteren, scheelt 10 cm.

 

Anders gewoon de wastafel gebruiken daarna.....

 

Of gewoon zo'n urinaal gebruiken.

aangepast door D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

 Ik ben 1 van de velen die als hij gaat zitten gaat poepen en er een beetje bij kan piesen. Na het opstaan kan ik 80% meer piesen

Dan zou ik toch maar eens een dokter raadplegen.

 

Vorig jaar bij een kom op tegen kanker actie vertelde een bekend iemand, een acteur, hetzelfde.

Dat kwam door zijn prostaat.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, jeevanhoof zei:

Dan zou ik toch maar eens een dokter raadplegen.

 

Vorig jaar bij een kom op tegen kanker actie vertelde een bekend iemand, een acteur, hetzelfde.

Dat kwam door zijn prostaat.

 

Mvg

En dan zit je dus helemaal fout.

Ik heb geen kanker behalve af en toe wat huidkankertjes en mijn prostaat is zeer ruim want ik pies er met volle kracht op los.

Zolang ik sta. Al zeker 65 jaar en ook toen lang geleden had ik geen last van een moeizaam prostaatje.

 

Accepteer gewoon dat veel mannen goed uit kunnen piesen als ze staan terwijl het zittend hooguit voor een kwart lukt en denk niet dat ieder lichaam zo functioneert als het jouwe. Dat idee heb ik achtergelaten toen ik 15 was.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er waren weer een hoop dwalingen maar uiteindelijk geldt dat het grondoppervlakte exclusief bv voorzetwand is (ook tot het plafond). Dat was immers mijn vraag.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...