Ga naar inhoud


Canal+ app vs CanalDigitaal app


zeeteefje

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, SoarSat zei:

Tja bij mij lukt het niet, gebruiker niet gekend ofzo komt  er te voorschijn. Ik heb volgens mij geen riant.

IK kan gewoon inloggen met mijn bestaand CanalDigitaal Profiel (Abonnement "Riant"/basis) en kan zowel inloggen bij CanalDigitaal.nl als Canalplus.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ook gekeken kan ook bij beide apps inloggen met dezelfde gebruikersgegevens.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2024 om 12:56, SoarSat zei:

Ik heb een kaartje van canal digitaal, drie kaartjes zelfs. En we kijken via de Canal Digitaal app. Ik probeer dezelfde inlog gegevens en krijg gebruiker onbekend. Maar laat maar maakt niet uit via welke app we kijken. Als het niet meer werkt dan neem ik wel contact op met Canal Digitaal.

Nu krijg ik deze melding trouwens:

image.png.2a83a4d2b1ec4a100304f81819b443c3.png

heb je ook een up to date browser?

Die veilig is mbt wachtwoorden en de juiste DNS gebruikt?

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zit er maar een ding op, bellen met Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb vandaag de Canal+ App op mijn Samsung Tyzen gezet naast de CD-app en zonder enig probleem kunnen installeren en inloggen met mijn CD account. Woon in Duitsland. Enige wat je moet doen als je in het buitenland woont, bij het installeren van je smart tv niet de landcode van waar je zit accepteren maar Nederland kiezen. Zo krijg je meteen toegang tot de Nederlandse app-store en kun je zonder problemen het installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...