Ga naar inhoud


Canal+ app vs CanalDigitaal app


zeeteefje

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Penthe zei:

Je moet gewoon bij de Canal Digitaal website zijn. 

 

Net even gedaan! Hier gaan we dan.

Capture1.thumb.JPG.21b53b9f194a6570027f07b77d88bd07.JPG

Capture2.thumb.JPG.de7478e80aae2c9434088e16559f4239.JPG

Capture3.thumb.JPG.6b8b55e55b833c174dc5dca6661b5017.JPG

Capture4.thumb.JPG.57ab804d433611906dd59dc1b907f40e.JPG

Capture5.thumb.JPG.82534796f09dd3cd7c008adcd5ec60ad.JPG

Capture6.thumb.JPG.500caa48d7125495f0bcdf22e39ca33d.JPG

Capture7.thumb.JPG.67bb17e766907bd2100b108463ef8b3f.JPG

 

 

Verder ben ik niet gegaan want hoef geen extra abonnement.

Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen  inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt.

aangepast door SoarSat
Link naar reactie
Delen op andere sites


14 uren geleden, SoarSat zei:

Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen  inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt.

Je schrijft iets anders :

"Als ik probeer in te loggen op canalplus.nl met mijn canal digitaal gegevens dan wordt mijn gebruikersnaam niet gevonden."

 

Inloggen op de canalplus.nl website is niet hetzelfde als inloggen op de Canal+ app.

 

Voor IP-only gebruikers bij CanalDigitaal zou de app gewijzigd moeten zijn naar de Canal+ app volgens de mededelingen van CanalDigitaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-2-2024 om 20:36, SoarSat zei:

Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen  inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt.

Ik kan inloggen op de CanalDigitaal EN de Canal+NL website. Heb wel een satelliet-abonnement (RIANT), woon in België. De Canal+APP werkt ook bij mij correct

 

aangepast door DigisatBelgium
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, DigisatBelgium zei:

Ik kan inloggen op de CanalDigitaal EN de Canal+NL website. Heb wel een satelliet-abonnement (RIANT), woon in België. De Canal+APP werkt ook bij mij correct

 

Tja bij mij lukt het niet, gebruiker niet gekend ofzo komt  er te voorschijn. Ik heb volgens mij geen riant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SoarSat zei:

Tja bij mij lukt het niet, gebruiker niet gekend ofzo komt  er te voorschijn. Ik heb volgens mij geen riant.

 

Maar je hebt wel een CDS abo ?  En die namen riant, rijk en royaal zijn onzinnig en verwarrend, daarom houd ik liever de oudere pakketnamen aan, basis,  familie en entertainment pakket. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 14-2-2024 om 20:36, SoarSat zei:

Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen  inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt.

Heb je wel een "mijn Canaldigitaal" account?

Je liet alleen zien dat je op internet op de site keek, maar niet ingelogd was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ceesv zei:

Heb je wel een "mijn Canaldigitaal" account?

Je liet alleen zien dat je op internet op de site keek, maar niet ingelogd was.

Ik heb een kaartje van canal digitaal, drie kaartjes zelfs. En we kijken via de Canal Digitaal app. Ik probeer dezelfde inlog gegevens en krijg gebruiker onbekend. Maar laat maar maakt niet uit via welke app we kijken. Als het niet meer werkt dan neem ik wel contact op met Canal Digitaal.

Nu krijg ik deze melding trouwens:

image.png.2a83a4d2b1ec4a100304f81819b443c3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

riant, rijk en royal zijn gewoon de namen die CD nu gebruikt voor zijn satelliet paketten , dus zo onzinnig is dat niet.

Ik heb dus riant ( basis) en kan met mijn inlogegevens wel op de canal digitaal app en niet op de  canal+ app inloggen....

dus mischien handig als de mensen die WEL kunnen inloggen op de canal+ app erbij vermelden welk abonnement ze precies hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 minuten geleden, SoarSat zei:

Ik heb een kaartje van canal digitaal, drie kaartjes zelfs. En we kijken via de Canal Digitaal app. Ik probeer dezelfde inlog gegevens en krijg gebruiker onbekend. Maar laat maar maakt niet uit via welke app we kijken. Als het niet meer werkt dan neem ik wel contact op met Canal Digitaal.

Nu krijg ik deze melding trouwens:

image.png.2a83a4d2b1ec4a100304f81819b443c3.png

Ik krijg dit.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, laslo zei:

riant, rijk en royal zijn gewoon de namen die CD nu gebruikt voor zijn satelliet paketten , dus zo onzinnig is dat niet.

 

Nou en of het onzinnig is en heel slecht!   ik weet niet welk marketing bureau dat bedacht heeft, zal vast geen Nederlandse zijn.  Maar die kunnen beter iets geheel anders gaan doen, hopelijk zijn ze daar beter in.  

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb ook niet kunnen wennen aan die benamingen, ze zijn totaal niet passend voor het product.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Ik heb ook niet kunnen wennen aan die benamingen, ze zijn totaal niet passend voor het product.

helemaal mee eens.

 

Er is dus geen verschil tussen de canal+ app en canalplus.nl....werken allebei niet met m´n canaldigitaal inlog 

cd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gebruikersnaam niet ingevuld?

Kan je wel inloggen op "mijn Canaldigitaal"?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Gebruikersnaam niet ingevuld?

Kan je wel inloggen op "mijn Canaldigitaal"?

natuurlijk, wat denk je..............het gaat hier om het feit dat bepaalde mensen wel op canal+ kunnen inloggen met hun canaldigitaal inlog en anderen niet.

cd.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...