Ga naar inhoud


CI+ Module vs Kaart


leventbey
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


Maar @Mojo dan kan hij dus met zijn ontvangers nooit de zenders bekijken die in Nagra only worden uitgezonden?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kon hij al niet, omdat hij oscam gebruikte.

 

Ik kon dat ook niet met mijn kaarten.

De druppel was de laatste toegevoegde zender in december, die een week zichtbaar was en daarna op mijn kaart geblokkeerd werd.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Dat kon hij al niet, omdat hij oscam gebruikte.

 

Ik kon dat ook niet met mijn kaarten.

De druppel was de laatste toegevoegde zender in december, die een week zichtbaar was en daarna op mijn kaart geblokkeerd werd.

Nou, @leventbey, dan vrees ik dat ik je niet kan helpen.

 

Maar om een prijs te betalen aan CDS waarvan je diverse zenders niet kan ontvangen (waarvoor je wel betaald) zou ik nooit doen.

 

Veel succes.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ceesv zei:

Dat kon hij al niet, omdat hij oscam gebruikte.

 

Nou ja sommige van ons kunnen dat wel natuurlijk. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mojo zei:

Anderen zijn ook al goed op weg🤐

 

Met wat sleutelsetjes kopen ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wellicht niet goede topic, maar het gaat wel over verschil tussen gebruik losse kaart in de Seca kaartlezer.

Versus de kaart gebruiken in de CI+ module.

Bij een check van de datum op de kaart, blijkt hij (via kaartlezer) op 03/05/2024 te staan, VOOR Canal Digital.

Volgens mij was dat altijd zo´n 2 maanden vooruit.

 

Dus de CI+ erbij gestoken, en de losse kaart geplaatst. Nu zie ik al iets meer:

Management: 07/06/2024

Canal Digital: 03/05/2024

Iemand een verklaring voor ?

ik houd voorlopig de CI+ maar operationeel. Gescheiden opnemen doe ik toch nauwelijks meer.

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam niet vanzelf goed. Heb uiteindelijk maar een heractivatie gevraagd.

Binnen 5 min stond Can Digital op 01/06/2024

(nog steeds met de CI+ module. Management ongewijzigd op 7 juni)

 

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Pergola zei:

 

Iemand een verklaring voor ?

 

Ja ze zijn aan het klooien bij CD/C+  en hebben de PBM (package bitmap) van kaarten gewijzigd, daarvoor hebben ze schijnbaar een unieke emm uitgezonden op enig punt maar als je die gemist hebt moet je heractiveren om de kaart na het verlopen van de tiers weer werkend te krijgen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...