Ga naar inhoud


Sat4all lid gevlucht?


Mojo
Ga naar oplossing Opgelost door Drs. IJzerbout,

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Mojo zei:

Viel mij ook op. Er is ook weinig vernieuwends op zowel software als hardwaregebied

Gelukkig is Mojo hier nog wel deze kan ons wel bezig houden met andere onzinnige dingen.👍

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Mojo,

 

Quote

Ja, hij is ook hoerenbaas in Amsterdam geweest.

 

Had hij daar dan ook een kroeg 🤕 , want daar ging mijn geld altijd naar toe 😄 , gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Ja…? Wat is er?

Is het belangrijk?

Nee. Het is nu opgelost 😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de goede orde van zaken. 
Ik had nooit een Zweedse vlag in mijn profiel. Dat was Sverike of iets dergelijks meen ik. Nooit in Zweden gewoond. 
Een hoerenkast in Amsterdam heb ik ook nooit gemanaged. 
Ik ben inderdaad in Maastricht geboren.

Net als mijn grote vriend André Vieux. 😂

Zo, dan ben ik verder aan het chillen en relaxen op de Philippines 🇵🇭 bij mijn familie daar. 
Dus IJzerbout still going strong en mijn rikketik doet het nog steeds goed. Alleen het www is hier nog een ramp. 
En ‘s avonds kijkt IJzerbout gezellig naar analoge TV in NTSC en luistert naar de middengolf vol sterke zenders, net als vroeger.  😂

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat het goed met je gaat!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D-box zei:

Blij dat het goed met je gaat!

 

@Drs. IJzerbout

En heb je al Balut gegeten?

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Een paar maanden zonder Sat4All heeft me echt goed gedaan 👏🥳

Miljaaaar , afkickverschijnselen , dus ge kunt het niet laten
😁

Op voorschrift , verplicht terug SAT4ALL te volgen 😵😉

 

Welkom terug Drs IJzerbout 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Nee, wel iedere dag milkfish. Best wel lekker. 

Voordat je Balut gaat eten, laat je eerst informeren wat het is: het is een kuiken in een ei!

 

Je kan het vaak 's-avonds kopen in Makati Metro Manilla als de kroegen sluiten (dan zijn de meeste mensen hongerig).

 

Groetjes 

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenshot_20240409-211642.thumb.png.990a448b0f5aa12ca4d5f39353d02e42.pngScreenshot_20240409-211642.thumb.png.990a448b0f5aa12ca4d5f39353d02e42.png

54 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik ben op het eiland Bohol. Niet ver van Cebu City. 

Misschien hebben ze daar ook Balut.

Je moet eerst 2 kleine gaatjes in het ei maken, dan zuig je het vruchtwater op, daarna snij je het ei horizontaal in 2en en dan eet je de vogel.

 

Veel succes!

 

P.S.

Maar het is nu 03:11 bij jou, dus ik weet niet of er nog een Balut-karretje rond rijdt.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...