Ga naar inhoud


Draaibare schotel uitrichten, nu breekt helemaal mijn klomp.


BrunoVP

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, BrunoVP zei:

Heb een veel beter idee. Haal Duvel in huis. Het zal verDUVELd niet simpel meer  zijn. Dit na alle mislukte pogingen die ik gemaakt heb.

Gewoon rotor 20 minuten stroomloos zetten en opnieuw beginnen.

 

Duvel is zwaar, misschien komt @stevenvc19 met de auto.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)
4 minuten geleden, D-box zei:

Gewoon rotor 20 minuten stroomloos zetten en opnieuw beginnen.

Of gewoon RTFM.

Mebo870 heeft het prima in een PDF gezet.

 

aangepast door Mojo
  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
7 uren geleden, BrunoVP zei:

Bij deze nodig ik jou dan ook om te komen vieren. Zal er een aantal meer in huis halen.

Kans is dan niet onaanzienlijk dat het dan wel in de hoofden gaat draaien maar de schotel nog steeds een vast punt blijft staan. 🤔

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jptd zei:

als je dat ook niet lukt wordt het tijd voor een kabelontvangertje

De installatie en ontvangst daarvan kan ook zo zijn haken en ogen hebben, als ik alleen al dit forum er op na lees....

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, jptd zei:

@BrunoVP

wat wil je eigenlijk zien ?

ik bedoel zet er gewoon een triple lnb op voor astra 1/2/3 in een vaste opstelling

als je dat ook niet lukt wordt het tijd voor een kabelontvangertje

Wat wil ik zien? Een breed scala van FTA zenders.
Heb een aantal jaren geleden kabeltv opgezegd. Ik was het beu om maandelijks zowat €30 neer te leggen. En dan om de haverklap naar reclame te moeten zien. Nu ga je waarschijnlijk zeggen of schrijven dat die FTA ook reclame uitzend. 100% waar. Maar daar hoef ik geen geld voor te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Eduard07 zei:

De installatie en ontvangst daarvan kan ook zo zijn haken en ogen hebben, als ik alleen al dit forum er op na lees....

 

Mag er een muzikale noot bij?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrunoVP

Geef ons svp een terugkoppeling hoe het allemaal afgelopen is.

 

Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Groetjes 

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
18 uren geleden, D-box zei:

@BrunoVP

Geef ons svp een terugkoppeling hoe het allemaal afgelopen is.

 

Ik ben gewoon nieuwsgierig.

 

Het laatste wat je hem kunt verwijten is wel dat hij geen terugkoppelingen geeft.

Hij en wij allemaal werden er schoteldebotel van. 😁

aangepast door Eduard07
  • Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrunoVP

Als het eindelijk gelukt is, vraag dan aan Steven om een backup te maken  van je Systeem en zenderlijst op een usb stick (misschien moet je die stick eerst formatteren in FAT32, maar dat weet ik niet omdat ik jouw ontvanger niet ken).

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet die backup niet te maken!

Dan kan je daarna kloten wat je wilt, en als je alles verpest hebt zet je alles gewoon weer terug.

 

Succes

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Kijk maar uit wat je adviseert!

Straks een backup van een door hem gecorrumpeerde versie en begint de hele afgelopen discussie weer overnieuw.🫣

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eduard07

Het zal allemaal wel lukken hoor, maar ik hamer op die backup omdat @BrunoVP teveel nadenkt; dus is de kans groot dat hij alles weer verpest.

 

Als @stevenvc19de boel draaiende heeft gekregen en ook de zenderlijst goed is kan Bruno hem vragen om een backup te maken van zijn systeem en zenderlijst op een usb stick (misschien moet die stick geformatteerd worden in FAT32, maar dat weet ik niet omdat ik zijn ontvanger niet ken);

 

Dan kan Bruno gewoon klooien wat hij wil, hij kan alles gewoon weer terug zetten.

 

En de backup trekt Steven gewoon uit de ontvanger van Bruno.

 

Nou, @BrunoVP, ik zou gewoon een kluisje huren bij de Credit Communal om die usb stick te verbergen, want die is goud waard.😄

 

Maar nu alle gekheid op een stokje: een backup is altijd verstandig om te hebben!

 

Nogmaals succes jongens

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...