Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 uren geleden, gerrit B zei:

Ondanks de vaccinatie en booster prikken al meerdere keren Covid gehad (denk inmiddels al wel 5 of 6 keer) en een paar maand geleden gewoon weer met dezelfde verschijnselen met koorts, veel hoesten, smaak en reukverlies.

Dus ik kon al weinig ruiken en proeven na de 1e besmetting en dat is nu nog weer minder geworden.

1 voordeel was wel dat ik na de 1e besmetting al bijna over mijn nek ging bij de geur van een ei en het meer dan een jaar heeft geduurd voordat ik weer een ei kon eten maar met de laatste besmetting daar geen last van gehad alleen dat de koffie nergens naar smaakte.

Wat wel is blijven hangen is dat als ik eenmaal aan het hoesten ben die kriebel gewoon niet weg wil en je door blijft hoesten tot soms kokhalzen toe.

Zwaar kloten, gerrit. Ken het van een dochter die het kreeg voordat er vaccins waren en doodziek was.

Welke vaccins heb je gehad?

Ik stuur je even een pb.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Onze ouders die dat hebben meegemaakt, hebben er genoeg aan gedaan dat we beseften wat goed en kwaad is. Ja die zijn inmiddels ook al dood.

Ooggetuigen wordt het lastig gemaakt met al die fake news en bewuste geschiedvervalsingen.

"Gelukkig" ben ik thuis uit eerste hand met de neus gedrukt op allerlei gebeurtenissen in de oorlog die mijn ouders zelf hebben meegemaakt. Geen fake news fantast die daar tegenop kan.

• Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen