Gerard 76 Geplaatst: gisteren om 15:43 Geplaatst: gisteren om 15:43 Dit is precies wat Hamas wil. Dat Israël stopt. Ze gebruiken hun eigen burgers als schild. Israël ligt als enig niet islamitisch land tussen islamitische landen en heeft zich altijd moeten verdedigen tegen terrorisme. De maat is een keer vol. Neemt niet weg dat de wijze waarop ze terugslaan buitenproportioneel is.
Gerard 76 Geplaatst: gisteren om 15:46 Geplaatst: gisteren om 15:46 4 minuten geleden, Tonskidutch zei: By the way als het al, die oranje gekleurde nep haar dragende president werkelijk ernst zou zijn inzake deal of wereldvrede was er een regionaal concept en diplomatieke weg geopend en niet "dit soort deals" met een president die geen lange teksten kan of wil lezen. Trump is meer zakenman dan president. Maar 1 ding moet je hem nageven, hij zet de eigen burgers weer op 1. Dat zou hier in NL ook moeten gebeuren , dat de eigen inwoners er weer toe doen. En niet de wil van DenHaag
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 15:49 Geplaatst: gisteren om 15:49 Trumps populariteit keldert. Helaas worden veel Amerikanen nu pas wakker. 12% verschil tussen voor- en tegenstanders 41% tevreden, 53% ontevreden. En de trend is neerwaarts. Trump gaat nu vast nog harder om zich heen slaan, nog steeds in de waan dat hij de Messias is. Terwijl onder hem de puinhopen elke dag groter worden. https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker 152 days into Donald Trump’s term The president's net approval rating is -12%, down 3.3 points since last week. 41% approve, 53% disapprove, 5% are not sure Last updated on June 21st 2025 E Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 15:50 Geplaatst: gisteren om 15:50 Hij denkt dat hij het overzicht heeft en daarmee de burger weer op eerste plaats zet. Heel wat economen denken daar anders over @Gerard 76 p.s. Onze inwoners doen er toe. Zo is de wet en de regelgeving. 1 Bombs Faithless
Gerard 76 Geplaatst: gisteren om 15:53 Geplaatst: gisteren om 15:53 Een econoom denkt ook aan de eigen portefeuille en niet aan de medemens. Iets met uit wiens hand men eet,……
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 15:56 Geplaatst: gisteren om 15:56 Ja , nu maak je het wel erg bont je weet wat ik bedoelde inzake de business man Trump Bombs Faithless
Gerard 76 Geplaatst: gisteren om 17:02 Geplaatst: gisteren om 17:02 Jij begint over economen, ik niet. By the way, als je als politieke partij op voorhand een hele grote groep kiezers wilt ‘sturen’ door aan te geven niet met de pvv te willen werken, en dat t zinloos is om pvv te stemmen, dan tellen deze burgers pas mee wanneer ze stemmen wat er gewenst is. Dit is een zeer kwalijke zaak wat de democratie ernstig ondermijnt. dat is pas uitsluiten, en dan hebben ze de mond vol over verbinding… In Nederland tel je dus pas mee wanneer je stemt wat de mainstreammedia graag ziet. Dat bedoelde ik dus met de opmerking dat wij als native burgers weer op 1 moeten staan. dat trumps aanpak discutabel is, is een feit, maar hij staat wel achter de Amerikanen, en niet zoals in NL tegenover.
minplus Geplaatst: gisteren om 17:28 Geplaatst: gisteren om 17:28 Trump staat alleen achter gigantisch rijke amerikanen die hemzelf rijker kunnen maken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: gisteren om 18:11 Geplaatst: gisteren om 18:11 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Ik ga alleen voor het aspect dat hij en z'n partij nagedacht hebben over de moord en de wapens die er mee te maken hebben. Moeten we blijven moorden dan? Denk dat je hier toch wel wat genuanceerder naar moet kijken. We hebben het hier over onderdelen waarmee Israël zich beschermd tegen inkomende raketten en bedoelt voor hun Iron dome. Door deze dus niet meer te gaan leveren kan Israël zichzelf niet meer beschermen en krijgt de rest van de omliggende vijandelijke landen/groeperingen de kans om al hun drones en raketten op Israël af te vuren zonder dat deze er zich tegen kan beschermen. Dus ik snap niet waar de PVDA/groen links mee bezig is maar naar mijn idee zijn ze toch wel totaal de weg kwijt. Als dit aan een ieder duidelijk wordt uitgelegd en dat het hier gaat om onderdelen die niet gebruikt worden om zelf aanvallen uit te voeren maar alleen om zich te beschermen, dan kon hun dat bij de komende verkiezingen nog wel eens heel wat stemmen gaan kosten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: gisteren om 18:25 Geplaatst: gisteren om 18:25 Kan ik me bij aansluiten. Trouwens al sinds de jaren 80 geen PvdA meer toen ze volkomen fout hier fusies van scholen regelden waarna er superdirecties kwamen met bijhorend gigantisch personeel die het merendeel van het onderwijs budget opslokten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: gisteren om 18:28 Geplaatst: gisteren om 18:28 Niet dat ik ook maar iets heb met VVD, BBB, Ja21, PVV en aanverwanten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 26 minuten geleden, minplus zei: Trouwens al sinds de jaren 80 geen PvdA meer toen ze volkomen fout hier fusies van scholen regelden waarna er superdirecties kwamen met bijhorend gigantisch personeel die het merendeel van het onderwijs budget opslokten. Die logica geldt eigenlijk voor alle organisaties. Maar "het merendeel" is -sorry- keukentafelpraat. Bij de losse scholen en opleidingen zaten veel dubbelingen, doorstroomhiaten en ook weer genoeg synergiën ten gunste van fuseren. Na die fusies konden meer doorlopende leerlijnen worden gerealiseerd. Maar toen kwam men handen en expertise tekort en stegen de kosten om daarin te voorzien. Het mbo is er een goed voorbeeld van. Het is in feite een wetmatigheid dat er na fusies tussenlagen bij komen en organisaties onder de streep alleen logger worden maar niet goedkoper. Bij gemeentelijke fusies immers idem dito. Meerdere burgemeesters uitgespaard, maar meer organisatiebouwwerk onder die ene fusieburgemeester. De afstand tussen burgemeester/schooldirecteur en de burger/student/leerling is per saldo veel groter geworden. Men kent elkaar vaak niet eens. Het ging ooit om de centen, maar de bijvangst was een enorme immateriële schade en de beoogde besparingen verwaarloosbaar. Zo die er al zijn. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden 12 uren geleden, gerrit B zei: Denk dat je hier toch wel wat genuanceerder naar moet kijken. Nou nou, ik keek er beslist wel genuanceerd naar. Maar goed iedereen zijn visie. Ik vind dat mensen zoals Netanyahu helemaal niet aan de macht hadden mogen zijn en dat hem steunen met wapens en of onderdelen inderdaad foute boel is. Let wel HIJ is die deze derde oorlog begonnen is om af te leiden van het feit dat meer dan 50% van zijn electoraat al jaren protesteert tegen hem. En dat hij de bak in gaat wegens corruptie. Dat men hen "Israëlieten" bescherming biedt is oké maar de rest daar begaan echt gruweldaden. Menselijk onwaardige feiten kennen we allemaal en zien we elke dag opnieuw. Geef dat toch gewoon toe. Het is een weloverwogen boycot, net zoals iedereen in west Europa het Putin regime een boycot oplegt als instrument. Nuanceren is niet zomaar een standpunt wegleggen als ongepast. Je moet niet vergeten dat er heel extreme mensen in die regering zitten die we ook zo mogen benoemen als ophitsers en vijandige praktijken erop na houden. De kranten journalisten hebben weer de typische Telegraaf modus en nuanceren zelf niks. Bombs Faithless
Eduard07 Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 47 minuten geleden, Tonskidutch zei: Je moet niet vergeten dat er heel extreme mensen in die regering zitten die we ook zo mogen benoemen als ophitsers en vijandige praktijken erop na houden. De kranten journalisten hebben weer de typische Telegraaf modus en nuanceren zelf niks. Dat klopt! Echter, dat is ook het geval in die zogenaamde Raad van Hoeders in Iran. DAT is nou oorlog. De ene die niet deugt vecht tegen een ander die evenmin deugt. Inmiddels heb ik al heel wat boeken over het Verzet in WO2 gelezen waarin dit soort duivelse keuzes moesten worden gemaakt. De Joodsche Raad zat er al mee: meewerken met de vijand in de hoop erger te voorkomen. Het Verzet moest vaker dan niet keuzes maken om levens te redden en verraad te voorkomen. Vrienden heb je niet altijd voor het kiezen. Wat ik maar wil zeggen: ook deze oorlog is niet zwart wit, ook al willen velen het graag zo zien om een bepaalde kant te kunnen kiezen. Ik duim ook voor het Iraanse volk, dat hunkert naar verlossing van die idiote ayatollahs. Ik ken genoeg Iraniërs hier die heel graag terug willen naar hun land maar dat niet kunnen. Die zelfs hier niet veilig zijn voor dat regime. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) 36 minuten geleden, Eduard07 zei: Ik duim ook voor het Iraanse volk, dat hunkert naar verlossing van die idiote ayatollahs. Dat kunnen en zullen ze zelf moeten doen. Daar is nu een goede kans voor. Ze moeten zelf de draad oppakken nu het ijzer heet is. De straat opgaan en die baardapen eruit schoppen. 10 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout aanvulling 2 Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen