gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Vanmorgen in het nieuws Quote Grenscontroles Duitsland met een half jaar verlengd Hierbij werd dan de grenscontrole bij de Lutte speciaal genoemd. Reden voor de verlenging was dat er in Duitsland sinds de ingevoerde controles 60% minder asielaanvragen waren ingediend. Het kan zijn dat ik het niet snap, maar die asielzoekers die wij hier krijgen komen toch juist via Duitsland? Kan me tenminste niet voorstellen dat ze via België komen en over bootvluchtelingen hier je hier ook niets. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Zou het kunnen zijn, dat de bootvluchtelingen die in Zuid Europa aankomen door organisaties worden herverdeeld over alle landen? Al jaren komen er elke week 900 tot 1000 vluchtelingen in Ter Apel aan. Het gedeelte wat wordt afgewezen probeert het opnieuw in bijvoorbeeld Duitsland? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Europa kent 27 landen Nederland is een relatief klein land dus zou verwachten dat grote landen dan ook meer asielzoekers toegewezen krijgen. Maar laten we het er op houden dan iedereen er evenveel krijgt toegewezen dan zijn dat er 46800 tot 52000 per land per jaar ofwel 1,2 miljoen tot 1,4 miljoen per jaar voor 27 landen. Dat zijn zo ongeveer alle inwoners van Swaziland per jaar en over 10 jaar gezien is geheel Zimbabwe leeg. Maar dan nog 1,2 miljoen in bootjes van zeg maar 60 personen dan zijn 20.000 boten per jaar ofwel bijna 55 boten per dag.😲 Ik geloof dat ik maar een botenhandel begin in Tunesië 🤑 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 2 uren geleden, gerrit B zei: Vanmorgen in het nieuws Hierbij werd dan de grenscontrole bij de Lutte speciaal genoemd. Reden voor de verlenging was dat er in Duitsland sinds de ingevoerde controles 60% minder asielaanvragen waren ingediend. Het kan zijn dat ik het niet snap, maar die asielzoekers die wij hier krijgen komen toch juist via Duitsland? Kan me tenminste niet voorstellen dat ze via België komen en over bootvluchtelingen hier je hier ook niets. Nederlandse grenscontroles of Duitse grenscontroles? What I Am Edie Brickell, New Bohemians
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen