Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De griepprik van dit jaar zou weinig effect hebben omdat er een andere variant heerst dan waarvoor is geprikt

Naar aanleiding daarvan wordt ieder jaar het griepvaccin aangepast, als dat nodig is."

De voorspelling welke variant er dan in west-Europa en in de VS de overhand gaat krijgen, komt volgens Rijkers niet altijd uit. "Dan past het vaccin niet ideaal op de variant die de overhand heeft. Dat is wat er nu aan de hand is."

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
10 uren geleden, gerrit B zei:

De griepprik van dit jaar zou weinig effect hebben omdat er een andere variant heerst dan waarvoor is geprikt

Een griepprik heeft sowieso altijd een matigend effect, niet "weinig". 

Dus bij een kwetsbare gezondheid is de prik altijd aan te raden. Alleen al om de kans op een ziekenhuisopname te verkleinen.

Toverprikken hebben nooit bestaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
12 uren geleden, gerrit B zei:

Die griepprik heeft 100% gewerkt.......een week nadat ik hem heb gekregen kreeg ik griep🤧

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:
3 minuten geleden, hugogertie zei:

Die griepprik heeft 100% gewerkt.......een week nadat ik hem heb gekregen kreeg ik griep🤧

De prik activeert anti-griep weerstand in het lichaam, dat klopt.

Hoe het met die griep van je was verlopen zonder de prik, is uiteraard gissen.🤔

Een oorzakelijk verband is derhalve niet vast te stellen tussen die prik en je griep.🤧

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)
1 uur geleden, hugogertie zei:

Ik afgelopen jaar ook, 4 weken doodziek.

Dat is de tweede keer in mijn leven dat ik echt griep had.

Zo en nu vooropgesteld dat we geen snot monsters aangeleverd hebben bij het RIVM en deze CLUB

https://www.lareb.nl/pages/onderzoeken/vaccinmonitor-griep-en-pneumokokkenvaccinatie/

pas nadien met vragen kwam kunnen we dus niets zeggen over de soort van het nieuwe griepvirus. En of er aanpassingen nodig mochten zijn aan het vaccin.

Je moet wel gebruik maken van de bijwerkingen monitor.

aangepast door Tonskidutch
o

Beacons

Röyskopp, Susanne Sundfør

Geplaatst:

Er gaan meestal meerdere rond waarbij je soms niet tegen de meest agressieve qua besmetting beschermd bent via de vaccinatie. 

De andere heb je dan geen last van.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:
5 uren geleden, hugogertie zei:

De brief dus niet goed gelezen die je er bij krijgt met dat de griepprik pas na ongeveer 2 weken de maximale bescherming geeft.

Als je dan na een week al ziek wordt dan had je dat "natuurlijk al onder de leden"

Maar ik zag datzelfde vroeger ook altijd bij mijn ouders, niets aan de hand, kregen een griepprik en een week later ziek in bed.

Maar nee aan die griepprik kan het niet liggen, die voorkomt alleen maar erger.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
1 uur geleden, gerrit B zei:

De brief dus niet goed gelezen die je er bij krijgt met dat de griepprik pas na ongeveer 2 weken de maximale bescherming geeft.

Als je dan na een week al ziek wordt dan had je dat "natuurlijk al onder de leden"

Misschien een oorzaak dat de brief niet (goed) meer werd gelezen....🤔🤧 

Geplaatst:

Wat Gerrit aangeeft.

Mijn zusje nam jaren geleden een griepprik en kreeg een dag later een heftige griep. Haar conclusie: het komt door de prik.

Neemt er dus nooit meer een.

Heb haar niet duidelijk kunnen maken dat haar redenering niet klopt op grond van de wetenschappelijke kennis.

De onderbuik is sterker.🙂

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...