gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden De griepprik van dit jaar zou weinig effect hebben omdat er een andere variant heerst dan waarvoor is geprikt Quote Naar aanleiding daarvan wordt ieder jaar het griepvaccin aangepast, als dat nodig is." De voorspelling welke variant er dan in west-Europa en in de VS de overhand gaat krijgen, komt volgens Rijkers niet altijd uit. "Dan past het vaccin niet ideaal op de variant die de overhand heeft. Dat is wat er nu aan de hand is." zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 10 uren geleden, gerrit B zei: De griepprik van dit jaar zou weinig effect hebben omdat er een andere variant heerst dan waarvoor is geprikt Een griepprik heeft sowieso altijd een matigend effect, niet "weinig". Dus bij een kwetsbare gezondheid is de prik altijd aan te raden. Alleen al om de kans op een ziekenhuisopname te verkleinen. Toverprikken hebben nooit bestaan. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 47 minuten geleden Geplaatst: 47 minuten geleden wie kent dat tuig hier op de video? https://www.limburger.nl/video-zebra/boerderijwinkel-hunsel-brutaal-leeggeroofd/114325983.html Spring Affair Giorgio Moroder, J.C. Fous
hugogertie Geplaatst: 27 minuten geleden Geplaatst: 27 minuten geleden 12 uren geleden, gerrit B zei: De griepprik van dit jaar zou weinig effect hebben omdat er een andere variant heerst dan waarvoor is geprikt Die griepprik heeft 100% gewerkt.......een week nadat ik hem heb gekregen kreeg ik griep🤧 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Eduard07 Geplaatst: 19 minuten geleden Geplaatst: 19 minuten geleden 3 minuten geleden, hugogertie zei: Die griepprik heeft 100% gewerkt.......een week nadat ik hem heb gekregen kreeg ik griep🤧 De prik activeert anti-griep weerstand in het lichaam, dat klopt. Hoe het met die griep van je was verlopen zonder de prik, is uiteraard gissen.🤔 Een oorzakelijk verband is derhalve niet vast te stellen tussen die prik en je griep.🤧 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen