Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Snelheidsboetes De bekeurden in beeld! Centraal bureau statistiek 6. Conclusie In 2017 werden 5,8 miljoen snelheidsboetes uitgeschreven voor overtredingen door Nederlandse personenauto’s. Iets meer dan de helft van de bekeuringen betrof een overschrijding van de maximumsnelheid van 5 tot 10 kilometer per uur. Ruim 70 duizend boetes werden uitgeschreven voor een overtreding van de maximumsnelheid met 30 kilometer per uur of meer. Eén op de drie autobezitters kreeg ten minste één snelheids-boete in 2017. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dat betekend dus ruim 2,5 miljoen boetes voor snelheden tot 5 km te snel zoals ik die ook meestal krijg. Maar ook 2,5 miljoen boetes van 42 euro ofwel ruim 100 miljoen aan boetes die totaal niets met verkeersveiligheid te maken hebben en alleen maar met de staatskas spekken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, gerrit B zei: Ik maak wel elke keer bezwaar tegen de boete Een notoire snelheidsduivel dus 😁 Dat er van alles gehakt wordt is alleen maar crimineel te noemen. De lucratiefste studie richting tegenwoordig. Nog even en de verkeerslichten zijn aan de beurt. Opzij Herman van Veen
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden boetes zijn er allang om de kassa te spijzen en hebben niks meer met veiligheid te maken.Zo erg zelfs dat er meer ongelukken gebeuren in zone 30 dan voorheen omdat je meer naar je meter zit te kijken dan op de baan. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Mijn nieuwste aanwinst Moet wel zeggen dat het best wel leuk is om het gas dan een keer wat verder weg te trappen. Van 0 naar 100 in goed 8 sec en met 180 Kmh heeft hij geen enkel probleem (vrouw wel 🥴) en er is dan nog genoeg over om ver over de 200 te gaan. Maar komend weekend eerst die sportuitlaat er onderweg slopen en de originele terug plaatsen, ik hoef dat gebrom niet als je gas geeft. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden De zomer van 1976 geen CO2, geen ozongat, geen zure regen, geen stikstof, geen hitteplan geen code rood of code geel, geen smeltende ijskappen of actieve vulkanen. de zomer van 1976 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 19 minuten geleden Geplaatst: 19 minuten geleden omdat ze het nog niet gevonden hadden en de mensen met groene utopie niet konden uitmelken Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen