Eduard07 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden https://autobahn.eu/artikel/668172/spanje-dringt-aan-op-verbod-van-hybrides-maar-brussel-twijfelt-achter-gesloten-deuren Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 17 uren geleden, gerrit B zei: Toch niet helemaal. Er zijn ook E nummers die "verdacht" zijn zoals aspartaam (E951), bepaalde kleurstoffen zoals tartrazine (E102) en cochenille (E120), conserveermiddelen zoals natriumbenzoaat (E211) en sulfieten (E220-E228) sla je het internet op na dan krijg je het volgende resultaat Nu hebben deze stoffen vaak ook wel een natuurlijke oorsprong (niet allemaal) maar meestal is de aanwezige hoeveelheid dan zo klein dat het vrijwel onmogelijk is om er teveel van binnen te krijgen en er zijn ook E nummers die voedsel juist veiliger maken. Echter als ik een bak sla tegen kom met ik weet niet hoeveel E nummers dan weet je dat er van alles aan toegevoegd is om het er langer fris uit te laten zien, bruine randjes te voorkomen, knapperiger te houden, bacteriën en schimmels te beperken, de bijgeleverde saus niet waterig te laten worden enz. terwijl normaal in sla geen E nummers voorkomen dan pak ik wel een krop verse sla (in de hoop dat er niet al te veel pesticiden op zitten die er niet af te wassen zijn) Dat weet ik en spreekt voor zich. Vandaar dat ik dat boek aanbeveel en ook mijn leerlingen aangeraden heb. Daarin staat van elk E-nummer: 1 wat is het 2 herkomst 3 functie en eigenschappen 4 bijwerkingen 5 ADI (hoeveel per dag per kilo lichaamsgewicht maximaal) 6 producten waarin het algemeen voorkomt Ik check bij alles welke erin zitten. Aanvankelijk nam ik het boek mee naar de winkel maar de meeste ken ik inmiddels wel. Aanvankelijk was het van Dr. Kamsteeg en Ir. Baas, momenteel ligt het in de winkel van Kamsteeg alleen. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Ja er is door dat nodeloos heen en weer gesub-si-dieer veel onzekerheid ontstaan. Regering Sanchez III overigens bijna helemaal Links georiënteerd wil zekerheid op den lange duur. Vandaar dat ze dat de EU (vonderlijm CDU) kwalijk nemen dat weer die olie industrie lobby meer in de melk te brokkelen hebben dan reeds gedane afspraken van de EU zelf. Quote De herkomst vinden we in de wereld van de pap, een melkgerecht dat vroeger ook veel door volwassenen werd genuttigd. Rijke mensen konden het zich veroorloven de melk goed te vullen met allerlei voedzame producten, waardoor een dikke pap ontstond. Wie arm was had veel minder in de melk te brokkelen (of brokken) en moest het dus doen met een dun papje… Links is als een een rode doek voor de stier, automobilist en petrolheads, dat is bekend. Dus innovatie en vernieuwing komt van Rechts 😁 Maar het gaat over je zekerheid, pensioen en AOW, dat naast jouw huidige huishoud boekje waar de uitgaven voor vervoer en transport de overhand krijgt. Waarop je moet besluiten om de globale en lokale restanten aan hout in de kachel te gooien opdat je het nog effe warm kunt houden aanstaande winter. Of om weer te investeren in olie. Als we dat willen is de verbrandingsmotor uitbannen natuurlijk contraproductief zegt die olie lobby tegen Ursula en haar achterban. Een domme keuze. Spanje heeft heel veel zon, heeeeeeeeeeeel veel. Installed capacity 38.59 GW (2024) (7th) Annual generation 58.6 TWh (2024) Capacity per capita 816 W (2024) Share of electricity 20.9% (2024) Dus elektriciteit. Industry organization Solar Power Europe projects Spain will more than double its solar PV capacity between 2022 and 2026. Geen wonder dat ze van die CO2 uitstoot af willen en geen dure olie willen. Die elektriciteit kan hun ook nog heel wat andere voordelen brengen zoals werkgelegenheid voor een energie intensieve fabricatie. Zelfs de "arbeidsmigranten" zouden er zich kunnen vestigen. Allemaal kunstmatig verdeelde potenties NU in plaats van natuurlijke potenties die we miskennen. Pieleman Joost Prinsen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 6 minuten geleden, Tonskidutch zei: Spanje heeft heel veel zon, heeeeeeeeeeeel veel. Vandaar, dat een paar maanden geleden in heel Spanje het licht uitging. Met wiebelstroom kan je het net niet runnen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen