Drs. IJzerbout Geplaatst: vrijdag om 09:21 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:21 Buitensporige kostenstijgingen. En dat moet O’Lullie zeggen? Alles wordt duidelijk duurder, alleen O’ Lullie vind dat maar niks. En moet je zien, over een jaar of minder vliegt ie weer vrolijk vanaf Maastricht of hevelt z’n hele hebben en houwen over naar Eindhoven. Dat z’n klanten dan een stuk verder moeten reizen interesseert ‘m niet. Of hij geeft Eindhoven een nieuwe naam: “Eindhoven-Maastricht International Airport”. Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 10:31 Geplaatst: zaterdag om 10:31 In ieder geval heeft men weer overheidsgelden als druppel op de hete plaat verkwist door Maastricht-Aachen Airport open te houden, met nog een maandenlange vernieuwing van de landingsbanen. Ik zegde het al, vliegtuig lobby hoort in de bajes. Wish you were here Alice Cooper and Rick Wakeman
Drs. IJzerbout Geplaatst: zaterdag om 11:22 Auteur Geplaatst: zaterdag om 11:22 En meneer O’Lullie vangt even een bonus van: 111 miljoen voor zijn goede diensten terwijl het personeel op Maastricht luchthaven zonder baan staan. Ben benieuwd of ie daarover belasting gaat betalen. Ergens heb ik een vreemd gevoel van niet. Ryanair-baas krijgt 111 miljoen euro bonus, een van de hoogste ooit in Europa https://www.nu.nl/economie/6357590/ryanair-baas-krijgt-111-miljoen-euro-bonus-een-van-de-hoogste-ooit-in-europa.html Stay delulu !
minplus Geplaatst: zaterdag om 14:14 Geplaatst: zaterdag om 14:14 Het beeld van tegenwoordig. Een klein clubje dat miljoenen schraapt en de gemeenschap mag het betalen. Waarvan een deel naar de voedselbank moet lopen. Dat dit fout gaat lopen en al loopt is duidelijk. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 19 uren geleden, minplus zei: en de gemeenschap mag het betalen. Het is zo dat er heel slecht management is bij luchthavens en heel slechte wetgeving bij provincies en landelijke overheid, die dit mogelijk maakt en daardoor onze belastingcenten naar de verkeerde gaat. Wish you were here Alice Cooper and Rick Wakeman
gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Komt dat niet omdat als er een vliegveld in de buurt is dat als prestige wordt gezien voor de regio en goed voor de werkgelegenheid? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Nou ja werkgelegenheid uit de regio? Ik kan net zo goed naar Luik waar veel meer vliegverkeer en werk is. Prestige is het natuurlijk inderdaad om te pochen met een eigen vliegveld. Echter het ligt niet eens in de gemeente Maastricht, maar in de gemeente Meerssen. Wish you were here Alice Cooper and Rick Wakeman
gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Er werken er toch zo'n 185 full time en daarnaast nog een keer zo'n 1750 indirect voor airport Maastricht. Dat is toch zo ongeveer een kwart van het gehele inwoner aantal van Meersen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Denk je echt dat die allemaal in Meerssen wonen? Forget it. De indirect gelieerde dienstverleners komen uit alle landstreken, ook uit België en Duitsland. Niet dat ik hun baan wil opzeggen, maar slim management van de luchthaven en de lopende kosten is alle 5 jaar weer een issue al sinds 2008. Voldoet niet. Er zijn beter georganiseerde concurrenten in de regio. Laat Ryan Air maar in de stront zakken overal waar ze met hun prijsstunts vliegtickets aanbieden. Iemand moet iets doen aan duurzaamheid en milieu. Wish you were here Alice Cooper and Rick Wakeman
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: Iemand moet iets doen aan duurzaamheid en milieu. Ryanair heeft met 66 gram naar eigen zeggen de geringste CO2-emissie per passagierskilometer van alle grote Europese airlines. In 2030 willen de Ieren 12,5 procent van hun vluchten uitvoeren op duurzame kerosine. Daarnaast worden de komende jaren in totaal 210 zuinige Boeing 737 MAX 200's in gebruik genomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 35 minuten geleden, ceesv zei: Daarnaast worden de komende jaren in totaal 210 zuinige Boeing 737 MAX Dat zijn toch die dingen die spontaan laadruimkleppen verliezen, spontaan bouten en moeren verliezen, waar software problemen in de MCAS zitten en die spontaan kunnen crashen? Nieuwe Boeing toestellen verlaten regelmatig de fabriek met zeker 200 gebreken. 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Denk je echt dat die allemaal in Meerssen wonen? Forget it. Nee hoor maar ter illustratie is het wel een kwart van alle inwoners van dat dorp. Kijk je naar de werkzame beroepsbevolking dan heb je aan de inwoners van Meersen niet genoeg. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Eh, nee, een vliegtuig is een in nabije formatie vliegende verzameling van reserve onderdelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen