astro iris Geplaatst: gisteren om 08:20 Geplaatst: gisteren om 08:20 Sinds gisteren terug Nederlandstalige ondertitels bij Engelstalige programma's. Ze hebben het begrepen bij TVV.
bellejt Geplaatst: gisteren om 08:49 Geplaatst: gisteren om 08:49 noemt al een tijdje BBC NL en heb ze hier nooit gemist en is op 24/05 veranderd van parameters Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 10:19 Geplaatst: gisteren om 10:19 1 uur geleden, astro iris zei: Sinds gisteren terug Nederlandstalige ondertitels bij Engelstalige programma's. Ze hebben het begrepen bij TVV. Ik heb ze toch steeds gehad. je moest ze zelf aanzetten. bij BBC first staan ze automatisch aan zo te zien. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
bellejt Geplaatst: gisteren om 10:25 Geplaatst: gisteren om 10:25 (aangepast) waar vinden jullie bbc first nog bij TVV of CD want dat is nu BBC NL. BBC first noemt op sommige sites nog verkeerd BBC First Holland HD.Op 13 en 16 E zit die wel nog in engels (pools) Zojuist een herscan gedaan van de frequentie en komt binnen als BBC NL gisteren om 10:26 aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
astro iris Geplaatst: gisteren om 10:40 Geplaatst: gisteren om 10:40 10 minuten geleden, bellejt zei: waar vinden jullie bbc first nog bij TVV of CD want dat is nu BBC NL. BBC first noemt op sommige sites nog verkeerd BBC First Holland HD.Op 13 en 16 E zit die wel nog in engels (pools) Zojuist een herscan gedaan van de frequentie en komt binnen als BBC NL Hier bij TVV is het nog steeds BBC First hoor, bij CD is het veranderd naar BBC NL.
astro iris Geplaatst: gisteren om 10:45 Geplaatst: gisteren om 10:45 24 minuten geleden, jeevanhoof zei: Ik heb ze toch steeds gehad. je moest ze zelf aanzetten. bij BBC first staan ze automatisch aan zo te zien. mvg Hier waren ze niet aanwezig , ik heb niks ondernomen en plots zijn ze er sinds gisteren. Op CD zijn ze steeds aanwezig geweest.
Jean-Claude Geplaatst: gisteren om 10:57 Geplaatst: gisteren om 10:57 BBC FIRST is enkel nog beschikbaar in de APP van TVV. Op satelliet zit nu BBC NL, hoewel die momenteel ook nog wel beschikbaar is voor TVV klanten aangezien er nog steeds 6C ECM's worden verstuurd. en de ondertitels zijn normaal gezien "ingebrand" wat wil zeggen dat je ze niet kunt 'aan' of 'uit' zetten, het is de provider die ze rechtstreeks in het beeld plaatst. 2 DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
astro iris Geplaatst: gisteren om 12:05 Geplaatst: gisteren om 12:05 Dan heeft de provider (TVV) ze dan bij mij gisteren toegevoegd.
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 12:25 Geplaatst: gisteren om 12:25 1 uur terug, Jean-Claude zei: BBC FIRST is enkel nog beschikbaar in de APP van TVV. Op satelliet zit nu BBC NL, hoewel die momenteel ook nog wel beschikbaar is voor TVV klanten aangezien er nog steeds 6C ECM's worden verstuurd. en de ondertitels zijn normaal gezien "ingebrand" wat wil zeggen dat je ze niet kunt 'aan' of 'uit' zetten, het is de provider die ze rechtstreeks in het beeld plaatst. In de APP waren de ondertitels vorige week zeker niet "ingebrand" volgens mij. Het waren niet de normale ondertitels zoals op BBC NL. Het kan zijn dat het de afgelopen dagen veranderd is. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
astro iris Geplaatst: gisteren om 17:06 Geplaatst: gisteren om 17:06 Het rare was dat ik op mijn computer ondertitels had en op mijn tv met de TVV ontvanger niet.
Crazy Sat Geplaatst: gisteren om 18:01 Geplaatst: gisteren om 18:01 Of die ondertitels nu ingebakken zijn of niet speelt toch geen rol.Wie legt er nu die titels af. Ben blij dat mijn vrouw toch nog kan kijken naar de Murdoch's. 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Alex1970 Geplaatst: gisteren om 19:58 Geplaatst: gisteren om 19:58 (aangepast) Ik vind het raar dat er hier geroepen wordt dat Nederlandse ondertiteling niet nodig is. Gefeliciteerd als je het Engels goed kan verstaan, en dat zal best voor heel veel Nederlands sprekenden zo zijn. Maar een zender die zich richt op de Nederlandse markt hoort gewoon Nederlands gesproken of ondertitelde programma's aan te bieden. Het zou wel handig zijn als je die zelf kan uitzetten als je dat wilt. 23 uren geleden aangepast door Alex1970 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 12 uren geleden, Alex1970 zei: Het zou wel handig zijn als je die zelf kan uitzetten als je dat wilt. Men had die optie op satelliet wel toen waren er dvb-sub's instelbaar, wegbezuinigd. Op een App iptv stream heb je die mogelijkheid niet daar zit het in OF niet. Sorry Röyksopp & Jamie Irrepresible
jeevanhoof Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Op een App iptv stream heb je die mogelijkheid niet daar zit het in OF niet. Jawel hoor, Bij de TVV app moet je voor een paar Engelse niche zenders de ondertitels aanzetten in de app. Anders hebben je geen ondertiteling. Voor de Vlaamse zenders is er dan weer geen ondertiteling aanwezig in de app. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen