Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dikke oogleden na het slapen kunnen verschillende oorzaken hebben. Hieronder staan enkele oorzaken:

www.nivea.nl+2

Als je hoofd vlak ligt tijdens het slapen, kan er vocht opgebouwd worden in de huid rondom je ogen. Hierdoor krijg je dikkere oogleden.

2

Je ogen kunnen geïrriteerd raken door het dragen van contactlenzen, met als gevolg dikke oogleden. Draag je contactlenzen dus niet te lang. Ook kunnen oogdruppels helpen.

1

Allergieën voor pollen, huisstofmijt of andere stoffen kunnen leiden tot ontsteking en vochtophoping rond de ogen.

1

Het slapen op je buik of op de zij kan de bloedsomloop vertragen en vocht in de weefsels rond de ogen doen ophopen.

1

Die laatste kende ik nog niet, hoe leer je dat af? ik slaap graag op mijn buik liggend.

al die kwaaltjes ook als je ouder wordt

Walking The Dog

Carles Es Les Lulus, Arno

• Moderator
Geplaatst:

Slapen op je buik zou ongezond zijn.

Zeggen ze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik slaap al 50 jaar zo, maar recent wissel ik heel vaak de lig positie tijdens de slaap met korte onderbrekingen wegens traag slijm in de neus en keel.

Maar als je dat zegt, dat is echt nieuw voor mij. Had mij nog nooit iemand verteld.

Walking The Dog

Carles Es Les Lulus, Arno

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...