Ga naar inhoud

Stickers op voorruit auto, wat een Europese idioterie.

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:
18 minuten geleden, hugogertie zei:

Dan moet dat eerst maar eens geregeld worden voordat ze die idioterie verder invoeren.

Dat is dus in sommige landen wettelijk onmogelijk, ter bescherming van de burger.

Vroeger was de overheid er om de burger te dienen, in sommige landen is dat omgekeerd, maar andere landen blijven bij het originele model.

De invloed van die paar wagens die nu geblokkeerd worden in steden is nihil en symbool politiek.

• Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
12 minuten geleden, ceesv zei:

Dat is dus in sommige landen wettelijk onmogelijk, ter bescherming van de burger.

Vroeger was de overheid er om de burger te dienen, in sommige landen is dat omgekeerd, maar andere landen blijven bij het originele model.

De invloed van die paar wagens die nu geblokkeerd worden in steden is nihil en symbool politiek.

Het is dus gedeeltelijk al op te lossen door landen waar het wettelijk onmogelijk is verplicht een aanvraag te moeten laten doen voor een milieu vignet. De andere landen hoeven dan geen vignet te regelen.

Bovendien vind ik daar waar de milieu vignetten worden opgelegd dat die overheid zelf voor de kosten moet opdraaien en niet de burger, als dat nu eens wordt vast gelegd in Brussel........dan zijn die vignetten zo verdwenen denkt ik.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:
8 uren geleden, hugogertie zei:

dit heeft niets met milieu te maken maar met geld binnen harken

Vwala !!

8 uren geleden, ceesv zei:

Schone auto's mogen de stad in, vervuilende auto's moeten betalen

Absoluut milieuvriendelijk , vwala !! 🤗

8 uren geleden, hugogertie zei:

dit heeft niets met milieu te maken maar met geld binnen harken

Vwala !!

8 uren geleden, ceesv zei:

Schone auto's mogen de stad in, vervuilende auto's moeten betalen

Absoluut milieuvriendelijk , vwala !! 🤗

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Als ik met mijn euro 6 super vervuilende diesel niet meer in de binnensteden mag rijden dan wil ik ook korting op de wegenbelasting.

En als door de o zo schone elektrische PC hoofdstraat tractor het stroomnet overbelast is dan mogen die ook wel wat meer gaan betalen om de verzwaring van het stroomnet te kunnen bekostigen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen