Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 13:47 Moderator Geplaatst: gisteren om 13:47 18 minuten geleden, hugogertie zei: Dan moet dat eerst maar eens geregeld worden voordat ze die idioterie verder invoeren. Dat is dus in sommige landen wettelijk onmogelijk, ter bescherming van de burger. Vroeger was de overheid er om de burger te dienen, in sommige landen is dat omgekeerd, maar andere landen blijven bij het originele model. De invloed van die paar wagens die nu geblokkeerd worden in steden is nihil en symbool politiek. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hugogertie Geplaatst: gisteren om 14:05 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:05 12 minuten geleden, ceesv zei: Dat is dus in sommige landen wettelijk onmogelijk, ter bescherming van de burger. Vroeger was de overheid er om de burger te dienen, in sommige landen is dat omgekeerd, maar andere landen blijven bij het originele model. De invloed van die paar wagens die nu geblokkeerd worden in steden is nihil en symbool politiek. Het is dus gedeeltelijk al op te lossen door landen waar het wettelijk onmogelijk is verplicht een aanvraag te moeten laten doen voor een milieu vignet. De andere landen hoeven dan geen vignet te regelen. Bovendien vind ik daar waar de milieu vignetten worden opgelegd dat die overheid zelf voor de kosten moet opdraaien en niet de burger, als dat nu eens wordt vast gelegd in Brussel........dan zijn die vignetten zo verdwenen denkt ik. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
cookie monster Geplaatst: gisteren om 17:45 Geplaatst: gisteren om 17:45 8 uren geleden, hugogertie zei: dit heeft niets met milieu te maken maar met geld binnen harken Vwala !! 8 uren geleden, ceesv zei: Schone auto's mogen de stad in, vervuilende auto's moeten betalen Absoluut milieuvriendelijk , vwala !! 🤗 8 uren geleden, hugogertie zei: dit heeft niets met milieu te maken maar met geld binnen harken Vwala !! 8 uren geleden, ceesv zei: Schone auto's mogen de stad in, vervuilende auto's moeten betalen Absoluut milieuvriendelijk , vwala !! 🤗 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Als ik met mijn euro 6 super vervuilende diesel niet meer in de binnensteden mag rijden dan wil ik ook korting op de wegenbelasting. En als door de o zo schone elektrische PC hoofdstraat tractor het stroomnet overbelast is dan mogen die ook wel wat meer gaan betalen om de verzwaring van het stroomnet te kunnen bekostigen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 16 uren geleden, Tonskidutch zei: Ja ik was er bij en stond ernaast toen ik mijn APK moest laten keuren. Dus bij elk APK keuringsstation word er gerotzooid en gefoefeld? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Je moet me niet altijd letterlijk nemen, echter wordt er weldegelijk gefoefeld en dat komt mede door het tekort aan keuring inspecteurs die erop moeten toezien dat de APK keuring goed is uitgevoerd door de garagist. En verder, jaren terug kreeg je een parkeervergunning die je achter op de voorruit moest hebben. Tegenwoordig doen ze dat allemaal digitaal via de kentekennummers. Dus het kan wel degelijk. Dat sommige landen hun systemen en logistiek niet willen aanpassen is te zot voor woorden. Mijn telefoon wordt immers ook overal geregistreerd in het buitenland of ik dat wil of niet. Dat is ook voor de veiligheid algemeen en jouw veiligheid. Daarnaast geeft men met al die stickers ook iets van de privé gegevens prijs, is dat dan slim? Susie Q Creedence Clearwater Revival
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Privé gegevens? Toen ik 2 weken geleden in Hongkong moest overstappen naar Cebu City, Philippines, had ik geen eens een board kaart meer nodig bij het instappen. Ze wisten al wie ik was via smoelwerk herkenning. Mijn plaats in het toestel had ik al van te voren bij het inchecken via de Cathay Pacific app vastgelegd. Dit dus wat betreft privé gegevens in mijn lievelingsland China. Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Het gaat natuurlijk over auto's met milieu vignetten en desbetreffend ook over hoe de milieu uitstoot kan worden gemonitord. En niet over of jij in het vliegtuig nog een wind laat... of toch? 😁 Susie Q Creedence Clearwater Revival
Mojo Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: Het gaat natuurlijk over auto's met milieu vignetten Ja of over vignetten om gebruik te maken van de wegen? Zijn toch 2 verschillende zaken. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
hugogertie Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 1 uur terug, Mojo zei: Ja of over vignetten om gebruik te maken van de wegen? Zijn toch 2 verschillende zaken. Dit zijn verschillende zaken maar het gaat er mij over wanneer ik alles op mijn voorruit moet plakken aan milieu, stedelijke en autobaan vignetten ik wel een hele grote voorruit nodig heb als dit zo doorgaat in Europa🤔 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
hugogertie Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) 55 minuten geleden, wanderer zei: mug en olifant Tja dat is ook een mening. Ik vind het ronduit idioot dat ik tig stickers op mijn auto moet plakken voor meneer de overheden , auto zelf betaald en die ik vind het er niet mooier op worden met die zooi op mijn ruit met hun stickers die er alleen maar voor dienen om verkapte overheid belastingen binnen te harken, die autobaan vignetten neem ik dan op de koop toe want ik kan ook die autobaan laten voor wat het is, maar die milieu stickers 🥶 en ze zijn net zo groot als een cd. 8 uren geleden aangepast door hugogertie 1 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 10 uren geleden, Tonskidutch zei: Het gaat natuurlijk over auto's met milieu vignetten en desbetreffend ook over hoe de milieu uitstoot kan worden gemonitord. En niet over of jij in het vliegtuig nog een wind laat... of toch? 😁 Nee, het ging over privé gegevens. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 6 uren geleden, hugogertie zei: Ik vind het ronduit idioot dat ik tig stickers op mijn auto moet plakken voor meneer de overheden , auto zelf betaald en die ik vind het er niet mooier op worden met die zooi op mijn ruit met hun stickers die er alleen maar voor dienen om verkapte overheid belastingen binnen te harken, die autobaan vignetten neem ik dan op de koop toe Goeiedag zeg, man waar maak je je druk over? Verkeerde pillen ingenomen of mocht je niet van je vrouw? Ik zou jouw zorgen willen hebben. Heb je soms ook een hekel aan al die stempels in je paspoort? Stay delulu !
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 7 uren geleden, hugogertie zei: Ik vind het ronduit idioot dat ik tig stickers op mijn auto moet plakken voor meneer de overheden , auto zelf betaald en die ik vind het er niet mooier op worden met die zooi op mijn ruit met hun stickers die er alleen maar voor dienen om verkapte overheid belastingen binnen te harken Moet je eens kijken wat er gebeurd als je onverhoopt je voorruit moet laten vervangen 😱 Dan zijn die stickers zo gemaakt dat je ze er niet heel af kunt krijgen en op de nieuwe voorruit plakken maar mag je gewoon alles nieuw gaan kopen.🤑 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen