Con Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Waren het de verkeerde tabletten of was het lachgas dit keer? Oorzaak drank. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ha, ha, ha... Hamilton doet uitspraak na kwalificatie Leclerc positie 1, Hamilton positie 12: We moeten eens van auto wisselen. 😂 1
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Yuki start vanuit de pitstraat vanwege een motorwissel.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Hier de startopstelling voor dadelijk. Heb ik na veel minutieuze research op een rijtje gezet. 😂😂 Startopstelling 1.Charles Leclerc Ferrari 2.Oscar Piastri. McLaren 3.Lando Norris. McLaren 4.George Russell. Mercedes 5.Fernando Alonso. Aston Martin 6.Lance Stroll. Aston Martin 7.Gabriel Bortoleto. Stake F1 8.Max Verstappen. Red Bull 9.Liam Lawson. Racing Bulls 10.Isack Hadjar. Racing Bulls 11.Oliver Bearman. Haas 12.Lewis Hamilton. Ferrari 13.Carlos Sainz. Williams 14.Franco Colapinto. Alpine 15.Kimi Antonelli. Mercedes 16.Pierre Gasly. Alpine 17.Esteban Ocon. Haas 18.Nico Hulkenberg. Stake F1 19.Alex Albon. Williams PitYuki Tsunoda. Red Bull Stay delulu !
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden en nu de rees bezig. Kan Max niet meer gas geven? verliest alleen maar tijd op die bor System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Inhaalactie Max - Hamilton., met het breekijzer in bocht 4. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden en nu willen ze max meteen weer straffen System Administrator (niet van deze site)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 10 minuten geleden, Frans B zei: en nu willen ze max meteen weer straffen Uiteraard. Die actie was weer volgens de Verstraffen methode. Met het breekijzer en ongeacht de verliezen. Verstappen „Under Investigation“ 3 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Na de wedstrijd mag Max bij de stuarts op rapport komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Verstappen tot nu toe teleurstellend. Mijn Engelse collega’s zitten me hier finaal uit te lachen. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De Engelsen hebben Hamilton, waarover jij kan lachten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator wiz Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 32 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Verstappen tot nu toe teleurstellend. Mijn Engelse collega’s zitten me hier finaal uit te lachen. Jij hebt hier ook altijd je woordje klaar over jouw grootste idool Max, dus dat moet geen enkel probleem zijn om je daar uit te lullen. 1 VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Drs. IJzerbout Geplaatst: 37 minuten geleden Auteur Geplaatst: 37 minuten geleden 1 uur geleden, wiz zei: Jij hebt hier ook altijd je woordje klaar over jouw grootste idool Max, dus dat moet geen enkel probleem zijn om je daar uit te lullen. Ik was in de minderheid. Over Hamilton werd al helemaal niet gesproken. Maar als pleister op de wond heb ik de drank niet hoeven te betalen. Ik moet nu eerst frisse kleren aantrekken want ik stink alsof ik zo uit een hoerenkast kom met al dat gerook in dat hol. Buiten zijn de bars dicht vanwege de hitte. Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 31 minuten geleden Geplaatst: 31 minuten geleden (aangepast) Max krijgt geen straf voor het incident met Hamilton Marko kondigt nog enkele updates aan voor Red Bull. Max staat nog steeds 3e in de WK-stand WK-stand 1 Oscar Piastri McLaren 284 punten 2 Lando Norris McLaren 275 3 Max Verstappen Red Bull 187 4 George Russell Mercedes 172 5 Charles Leclerc Ferrari 151 6 Lewis Hamilton Ferrari 109 7 Kimi Antonelli Mercedes 64 8 Alexander Albon Williams 54 9 Nico Hulkenberg Stake 37 10 Esteban Ocon Haas 27 17 minuten geleden aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen