Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden (aangepast) De BMW CE 02 AM is een scooter (max 45km/u), de BMW CE 02 is een motorfiets (max 110km/u). Quote De BMW CE 02 is verkrijgbaar in twee varianten. De krachtigste – die we vandaag mogen testrijden – ontwikkelt een maximumvermogen van 11 kW (15 pk) en een nominaal vermogen van 6 kW (8 pk). Rijders van 18 jaar en ouder kunnen in het zadel klimmen, net als houders van een rijbewijs B. Prijs: vanaf € 8.590. De tweede versie is al beschikbaar voor jongeren vanaf 16 jaar met een AM-rijbewijs. Hij ontwikkelt 4 kW (5 pk) en een nominaal vermogen van 3,2 kW (4 pk). De topsnelheid is beperkt tot 45 km/u. In beide gevallen blijft het koppel comfortabel: 55 Nm. bron https://motornieuws.be/blogs/eerste-test-bmw-ce-02/ hoe beperken ze dat maximum vermogen, want er zit dezelfde aandrijfbron in? Ik zag vader en zoontje in België net over de grens met die BMW's rijden, leek me wel spannend. 11 uren geleden aangepast door Tonskidutch bron Aisa Barna Sawarna Chandan Jaiswal, Nusrath Ali Kahn, Ali Kahn, Moin
Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Moderator Geplaatst: 11 uren geleden Hij heeft veel weg van een fatbike. Speelgoed met een beperkte axiradius. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Ik heb, toen ik nog in Duitsland woonde een motorfiets gehad van 125 cm³ En veel plezier van gehad. Geen wegenbelasting en verzekering minimale kosten. Reed zo’n 110 kmh. Was van Daelim. Z. Korea. Niet de allerbeste kwaliteit maar daarvoor goedkoop. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Klopt wat betreft de actieradius maar net genoeg voor het woon werkverkeer per week. Dat ie op een fatbike zou lijken is niet hoe ik hem zie. Maar met die 11 kW mag ik er direct op wegrijden met m'n rijbewijs B, een motorrijbewijs is een heftige extra investering. Aisa Barna Sawarna Chandan Jaiswal, Nusrath Ali Kahn, Ali Kahn, Moin
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Op mijn e-fiets haal ik al regelmatig snelheden van 60 km/uur, wel helling afwaarts, dit is al veel te snel. Op mijn leeftijd ga ik geen motorfiets meer rijden, voor je het weet wordt je orgaan donor. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alventali Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) 1 uur terug, Tonskidutch zei: Klopt wat betreft de actieradius maar net genoeg voor het woon werkverkeer per week. Dat ie op een fatbike zou lijken is niet hoe ik hem zie. Maar met die 11 kW mag ik er direct op wegrijden met m'n rijbewijs B, een motorrijbewijs is een heftige extra investering. ik weet dat er veel tegenstrijdige informatie op het internet staat. Maar als ik de site van de rijksoverheid moet geloven mag het niet. En ben je voor motoren tot 11Kw het A1 rijbewijs nodig ( Althans in nederland) https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/rijbewijs-motor 9 uren geleden aangepast door Alventali 1 Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Ik heb rijbewijs A en A1, maar met code 79.03🥵 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youriy Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Op de site vd fabrikant staat het wel correct: Gegevens en uitrusting De BMW CE 02. De BMW CE 02 inspireert niet alleen met zijn onconventionele stijl en consequente toekomstbestendigheid, maar ook met zijn technische uitrusting. Daartoe behoren bijvoorbeeld de verschillende rijmodi voor een ongeëvenaarde rijervaring, Connectivity-functies voor je smartphone en Keyless Ride voor je comfort. Je hebt ook de keuze tussen een 11 kW-variant voor het A1-rijbewijs en een 4 kW-variant met vermogensreductie voor het AM- of autorijbewijs. Ontdek hier de belangrijkste gegevens en feiten over de eParkourer. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen