Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden https://nos.nl/artikel/2586131-60-jaar-3fm-eigenwijs-dj-s-als-vrienden-en-kansen-voor-talenten Nog nooit zo'n stapel onzin over die zender gelezen! Die legpuzzel zender heeft het altijd afgelegd tegen de zeezenders. Met de Muzikale Fruitmand en LangsdeLijn als dieptepunten,. "De zender groeide uit tot een van de populairste Nederlandse radiostations." is aantoonbaar onwaar! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden In de tijd van de draadomroep met 4 kanalen de enige Nederlandse zender die popmuziek uitzond. Ik meen me te herinneren een half uur op zaterdag om een uur of 1. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Er kwam ook een Belgische zender 1x per week langs met iets van een half uur met betere muziek en beter commentaar van volgens mij Guy Mortier. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden 25 minuten geleden, minplus zei: In de tijd van de draadomroep met 4 kanalen de enige Nederlandse zender die popmuziek uitzond. Ik meen me te herinneren een half uur op zaterdag om een uur of 1. Van de draadomroep kan ik me alleen Hilversum 1, 2, een regionale zender en een Duitse zender herinneren. Vier keer klikken en op. Hilversum 3 zond overigens maar 9 uur per dag uit: van 9 tot 6, tijdens de winkeluren. Waardeloos! Populairste zender van Nederland zijn ze volgens mij nooit geweest. Alleen met sjoemeltellingen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Ik meen gelezen te hebben, dat ze nog slechts een marktaandeel hebben van 1,5 tot 2 %. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik zit toch even gek te kijken naar wat ik geplaatst heb vanwege die 60 jaar. Want dat van Hilversum3 speelde midden tot eind jaren 50 en dan hebben we het over iets van 70 jaar. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Hilversum 3 - ook wel "Derde Net" - is door de omroepen en de politiek in 1965 gecreëerd als "concurrent voor Veronica". Ik weet dat nog goed. Popzender zijn ze nooit echt geworden. We hadden de VARA dinsdag en de TROS donderdag en dat waren de enige popmuziek dagen. Van 9 tot 6. Daarnaast wat losse flodder uren popmuziek. Zelfs de Dick-voor-Mekaar Show op zaterdag van de NCRV zat erop. Het was een vergaarbak van zuiltjes-politiek. 2 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Maar even gegoegeld vanwege mijn ervaringen in de jaren 50 lang voor "65 en dat leverde dit op: https://nl.wikipedia.org/wiki/Draadomroep 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Misschien dat nog iemand weet wat op dat derde kanaal te horen was als H3 niet uitzond. Ik meende iets Vlaams. En Duits zat er ook op, op 4. Misschien was dat die klassieke zender. Weet niet meer of de regio omroep er ook op zat. We hadden in 1965 nog de RONO: Regionale Omroep voor Noord en Oost Nederland. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen