minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Begin jaren 60 idd in de avond Radio Luxemburg als m'n pa er niet was met z'n alleen maar klassiek manie. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 5 uren geleden, jeevanhoof zei: Ik heb als Belg in de vroege jaren 80 toch veel naar Hilversum 3 geluisterd. Met op maandag namiddag de AVRO, maar dat was niet zo mijn ding. Op donderdag de TROS top 50. En op vrijdag de Veronica top 40 Dan was er ook nog ergens Frits pits, maar of dat Op hilversum 3 was weet ik niet meer. mvg Frits Spits zat in de jaren 70 op de dinsdagmiddagen bij de VARA dinsdag. Die was deels ook nog wel te pruimen. Eddy Becker van het schip Veronica is ook nog naar de VARA overgestapt. Later kreeg H3 er een uur nota bene horizontale zendtijd van de NOS bij, 'elke avonds van 6 tot 7. De AvondSpits. Die was oke. Maar de hele zender was een rommelige vergaarbak. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 5 uren geleden, astro iris zei: Hier in de verre Westhoek ook soms geluisterd, maar de ontvangst was ondermaats door een France Intern zender die vooral 's avonds en 's nachts stoorde op dezelfde frequentie. Ik dacht dat ze toen op de voormalige AM Hiversum 1 frequentie uitzonden. Je bedoelt France Inter, die landelijke zender? Hilversum 3 begon op 240 meter met 10 kW, maar bij de Europese herverdeling 675 kHz met een veel sterkere zender. 120 kW En die werd 's avonds inderdaad gestoord. AI geeft het volgende antwoord: "Hilversum 3 zond tot 1978 uit op de middengolf op 674 kHz (445 meter) en later vanaf 1978 tot 1993 op 675 kHz (444 meter). Deze frequentie werd in 1993 afgestaan, waarna Radio 10 Gold erop ging uitzenden, en de publieke zender ging verder als Radio 3FM via FM en andere kanalen" 2 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen