Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Ik krijg net een mail dat de verlenging van mijn Microsoft 365 familie abonnement van € 99 naar € 129 gaat. Slechts 30% in prijs verhoogd. Ik ben benieuwd of die verhoging meer geld of meer opzeggingen gaat opleveren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Hoe groot mag die familie zijn? Edit: Ik zie het al 6 personen. Zelf + 5 andere 2 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden de prijsstijgingen zijn al in begin 2025 aangekondigd ook die voor Microsoft Personal 365 gaan beduidend omhoog maar is er een alternatief inclusief exchangemail en onedrive? Automaton Jamiroquai
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 17 minuten geleden, Tonskidutch zei: maar is er een alternatief Linux, thunderbird en een andere cloud opslag You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Psychosammie Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Al een paar jaar overgestapt op LibreOffice sinds de bedrijfslicentie verviel. Even wennen, kan hetzelfde. Thunderbird inderdaad en cloud op de NAS. Visio vervangen door Draw.io Bye Microsoft (behalve W10 dan 😝) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Nou zo eenvoudig is het niet. ter herinnering Bijna alle overheidsinstanties in Europa waren ook al bezig en op zoek naar een onafhankelijkere positie betreffende de wispelturige Trump met zijn dreigementen invloed te nemen op het data verkeer en dus ook infrastructuur in Europa. Er is welgeteld één Bundesland in Duitsland dat op Linux draait met Libreoffice en ook andere "eigen" mailservers. https://blog.desdelinux.net/de/Ein-deutsches-Bundesland-hat-beschlossen%2C-seine-Regierungsinfrastruktur-auf-Linux-zu-migrieren/ Het volume aan mailverkeer en mail accounts is zo overstelpend groot dat migratie zeer zeker niet van een leien dakje zal gaan. Voor de enkeling, thuis en met voldoende kennis van zaken zal dat heel snel geregeld kunnen worden. Voor de noobs onder ons, waarbij ik me dan zelf schaar als het om een dergelijke grote schaal gaat qua migratie, zal dat heel wat anders zijn. Voorts is er ook nog geen volksverhuizing waar te nemen van Windows naar Linux. 5% als we het mogen geloven uit de ICT media en nieuwsberichten. Overigens 30 tot 20 jaar geleden wist bijna elke gebruiker van computers en de software de ontwikkelingen op de voet te volgen en stapten fijn mee. Nu vergeten er meer dan 75% van de gebruikers hoe het moet, letterlijk vergeten. En de jeugd is zo afhankelijk geworden van A.I. dat ze maar alleen excelleren bij 't influencen en reclamewereldje voor de grote merknamen. O ja en nu moet ik ophouden om mijn huid gaan exfoliëren en hydrateren 🫢 Automaton Jamiroquai
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: En de jeugd is zo afhankelijk geworden van A.I. .... dat ze te lui worden om nog zelf na te denken. Men denkt een antwoord te krijgen via A.I. maar het is niet meer dan een resultaat van de vraag. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 41 minuten geleden Geplaatst: 41 minuten geleden (aangepast) Ja ik schrijf dit natuurlijk met een knipoog, want heel wat "familie's" hebben ook schoolgaande jeugd met een school account op Windows. Ik geef zelf huiswerkbegeleiding sinds kort. Enkele scholen hun ICT inkoop, software, hardware en infrastructuur werk niet eens op OF samen met linux Thorvald draait zich om in z'n usb stick. 😁 41 minuten geleden aangepast door Tonskidutch blauw Automaton Jamiroquai
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen