Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Isack Hadjar wordt volgend seizoen definitief de nieuwe teamgenoot van Max Verstappen bij Red Bull Racing.

Yuki Tsunoda moet wijken en voor hem is er in 2026 ook geen plaats bij zusterteam Racing Bulls.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Misschien mag hij zijn wagen van Racing Bulls meenemen?

Met Tsunods`s wagen geef ik hem weinig kans.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

En waarom precies? Beide auto's zijn identiek op persoonlijke afstelling na en Max weer er wel het nodige resultaat uit te halen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Ik denk dat je een coureur van het formaat Max nodig hebt voor die wagen.

Ik hoor Max geregeld klagen dat zijn wagen eigenlijk onbestuurbaar is.

Iedereen is het erover eens dat Max een klasse apart is en dat hij zelfs met een mindere wagen in staat is te winnen.

Geplaatst: (aangepast)
6 uren geleden, Pionewbie zei:

In 2026 krijgen we nieuwe regels daardoor veranderen de auto's o.a. de motoren.

Alle coureurs moeten daar aan wennen, de vraag is wie kan dat het beste / snelste.

En de grote vraag, wie heeft de beste auto gebouwd en wie hebben de beste motor, kijk er best wel naar uit seizoen 2026.

Het zal in het begin denk ik best wel wat ploffende motoren opleveren, de betrouwbaarheid die de motoren nu hebben daar verwacht ik van dat dit volgend jaar met nieuwe motoren wel wat minder is en welk team gaat hier last van ondervinden.🙃

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:
7 uren geleden, ceesv zei:

Ik denk dat je een coureur van het formaat Max nodig hebt voor die wagen.

Ik hoor Max geregeld klagen dat zijn wagen eigenlijk onbestuurbaar is.

Iedereen is het erover eens dat Max een klasse apart is en dat hij zelfs met een mindere wagen in staat is te winnen.

Er zijn meerdere klasse coureurs.  Tsunoda zit daar (nog) niet bij.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen