Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 7 uren geleden De gevolgen van de nieuwe regels pakken uit zoals voorzien door de coureurs. De regles leiden ertoe dat de capaciteiten van een coureur eigenlijk geen moer meer doen. Tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso van Aston-Martin zei zelfs dat 50% van de medewerkers op de snelste circuits kunnen rijden want de bochten zijn veredelde laadpalen geworden. Gas inhouden als racer, waar voorgaande jaren met volle snelheid doorheen werd geknald. Levensgevaarlijke onvoorspelbare snelheidsverschillen voeren tot ongelukken. Coureurs zijn ongelukkig, hebben geen plezier meer in de F1. En de kijkers en fans, die massaal afhaken. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hugogertie Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ik zal inderdaad anders naar de sport kijken dan mensen die deze vertoning nog racen noemen en dat zal wel met het verleden te maken hebben toen ik in een ver verleden zelf nog twee keer per week in een cart zo'n baantje bestierde. Daarom kijk ik vanuit een racebril dat klopt maar dat kijken veel F1 coureurs ook en die balen allemaal van deze regels al komen ze er niet allemaal voor uit. Toen ze van V12 naar de V10 en later vaan de V6 met die truttige turbo motoren was het ook even wat jaren dat de GP2 veel meer herrie maakte dan die pruttel apparaten van de F1, dit is later ook flink aangepast maar deze regels slaan werkelijk alles. Wanneer je moet inhouden om een accu op te laden en vervolgens komt er een zomaar je versnellingsbak ingereden omdat het snelheidsverschil meer dan 50 km/h is tja dat kan ik niet zeggen dat dit uit veilig is. De Fia onder leiding van Bernie Ecclestone heeft goede veiligheid maatregelen getroffen en iedereen hat de Halo in het begin maar dat heeft ook heel wat zwaar letsel bespaard en nu hoor je er niemand meer over. Zoals ik het nu bekijk is de Fia zich rot geschrokken over het resultaat van wat ze aan regels hebben ingevoerd er wordt niet voor niets plots nagedacht over het aanpassen van het regelement waar afgelopen weekend al wat van is ingevoerd. Dit is het resultaat van zoveel veranderingen doorvoeren, het resultaat is ver beneden de waarde van wat de F1 werkelijk zou moeten zijn. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, ceesv zei: De gevolgen van de nieuwe regels pakken uit zoals voorzien door de coureurs. De regles leiden ertoe dat de capaciteiten van een coureur eigenlijk geen moer meer doen. Tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso van Aston-Martin zei zelfs dat 50% van de medewerkers op de snelste circuits kunnen rijden want de bochten zijn veredelde laadpalen geworden. Gas inhouden als racer, waar voorgaande jaren met volle snelheid doorheen werd geknald. Levensgevaarlijke onvoorspelbare snelheidsverschillen voeren tot ongelukken. Coureurs zijn ongelukkig, hebben geen plezier meer in de F1. En de kijkers en fans, die massaal afhaken. Helemaal mee eens. Ik kijk niet eens meer naar de samenvatting, er is geen moer meer aan. En Max mag van mij best op plaats 15 komen als het maar lekker racen is en geen waanzin. Maar goed, het is even wachten op een kettingbotsing met een dode. Eerder zullen de bobo's niets veranderen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
moonchild Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 6 uren geleden, hugogertie zei: het ziet er op tv wel leuk uit maar ik volg de sport al vanaf 1975 en heb dit nog nooit gezien in de F1. Dan heb jij in het verleden niet goed opgelet. Coureurs klagen altijd over alles, behalve als ze winnen. Iets aan je rijstijl managen moest ook al altijd. Denk eens aan bandenslijtage, brandstofverbruik, motorslijtage, concurenten ophouden, budget beheren. En klagen over zware auto, stille auto, lange auto, brede auto, weinig geluid, onveilige auto, huppelauto, weinig zicht, etc............ Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Kortom, gewoon racen mag niet meer. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
moonchild Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 100% rijden mag altijd, behalve bij geel/vsc/sc, maar je wint er geen races mee........... Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
moonchild Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden nog een tip: i was vandaag bezig om viaplay voor april op te zeggen, en kreeg op het einde van de procedure een aanbieding van 11 euro voor 3 maanden Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen