Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 07:43 Auteur Geplaatst: gisteren om 07:43 Het is helemaal naadje bij mij hierzo. 🥺😬 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Alventali Geplaatst: gisteren om 13:03 Geplaatst: gisteren om 13:03 Hier nu weer helemaal OK. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
wanderer Geplaatst: gisteren om 14:34 Geplaatst: gisteren om 14:34 maar wat was het probleem? ik ben nieuwsgierig.... Samsung 40D6510WS
Moderator ceesv Geplaatst: gisteren om 14:40 Moderator Geplaatst: gisteren om 14:40 Een netwerk probleem bij de isp. Mogelijk een Ddos attack op een van de klanten. Het is kerstvakantie en dan gaan kinderen onzin uithalen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 14:56 Geplaatst: gisteren om 14:56 nu is het nog steeds "aan de gang" die wachttijden en pagina's laden Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
minplus Geplaatst: gisteren om 15:53 Geplaatst: gisteren om 15:53 Wat sneller nu, 15 seconden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
bellejt Geplaatst: gisteren om 16:44 Geplaatst: gisteren om 16:44 is hier een regelrechte ramp nu Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Kwam er nu redelijk snel op. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Kon gisteren ondanks mijn 1Gig internet snelheid helemaal niet inloggen. Nu gaat het weer, maar een afbeelding uploaden duurt toch flink langer dan normaal. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Krijg nog af en toe Kan geen verbindingen maken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
minplus Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden En weer normaal. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Duurde zojuist bijna 10 minuten voordat ik op de site kwam. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
D.Quijote Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Even gekeken, kwam er gelijk op, om 23.34 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
gerrit B Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden om 23,36 idd werkte het ook perfect nu net 00.04 kreeg ik weer de melding dat de wachttijd was verstreken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
wanderer Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden tls handshake nog steeds traaaaaaaaaaaaaaaaaag Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen