Beheerder Michel Geplaatst: 8 uren geleden Beheerder Geplaatst: 8 uren geleden Hopelijk gaat het nu beter. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden na de eerste keer aanmelden............................................> gaat het weer snel 👍😁 bedankt @Michel Star 69 Fat Boy Slim
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Heeft niet geholpen, rond 10.50 was inloggen ook weer niet mogelijk en nu om 12.21 wel weer in 1 keer zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden hier ook normaal nu met FF Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Beheerder Michel Geplaatst: 3 uren geleden Beheerder Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur geleden, gerrit B zei: Heeft niet geholpen, rond 10.50 was inloggen ook weer niet mogelijk en nu om 12.21 wel weer in 1 keer Dat lijkt me sterk, ik heb geen enkele melding meer gekregen van de monitoring. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Heb geen screenshot gemaakt maar is toch echt zo. Qat mij opvalt is dat als het inloggen niet lukt dan krijg ik de melding "niet beveiligd" en dan de url met het topic waar ik een reactie op binnen heb gekregen en dus naar toe wil. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Is het eventueel een browser update 146.0.1 (64-bits) van firefox. Ik heb er nog steeds moeite mee Ja wachten kan ook hoor, waarom leef je dan in de digitale revolutie? Star 69 Fat Boy Slim
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hier supertraag. Ik klik iets aan en ga dan maar een minuut naar elders. Dit laatste bericht werd wel weer flitsend geplaatst. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen