DigisatBelgium Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Mailtje ontvangen van CanalDigitaal RIANT Pakket gaat van 25,95 euro naar 27,95 euro...weeral duurder maar niets extra
digitaal kijker Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden enkele zenders weg en weer duurder, de klanten zullen dit niet blijven pikken of downgraden naar het goedkopere aanbod. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
moonchild Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Probleem, want Riant is al het instappakket Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
digitaal kijker Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden @moonchild ow ok, had niet online gekeken naar de abbo’s, zie het idd nu ook dat het al 25€ en nog wat kost, en dat wordt nog duurder en het aantal zenders is al zo weinig voor die prijs, nu zullen zeker mensen weg gaan aan die prijs, nl ziet wordt ineens veel interessanter Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Sprietje Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden 3 uren geleden, digitaal kijker zei: @moonchild ow ok, had niet online gekeken naar de abbo’s, zie het idd nu ook dat het al 25€ en nog wat kost, en dat wordt nog duurder en het aantal zenders is al zo weinig voor die prijs, nu zullen zeker mensen weg gaan aan die prijs, nl ziet wordt ineens veel interessanter Ja, dat is alleen maar interessanter als je ook een betrouwbaar en stabiel internet hebt. Zonder dat is satelliet interessanter.
digitaal kijker Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Is er zo weinig betrouwbare internet verbinding in Nederland ??? in het buitenland lees ik ook al op veel plaatsen fiber verbinding voor handen dat tamelijk goed werkt. vraag me af of er echt nog veel plaatsen zijn met slechte internet verbindingen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Sprietje Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 2 uren geleden, digitaal kijker zei: Is er zo weinig betrouwbare internet verbinding in Nederland ??? in het buitenland lees ik ook al op veel plaatsen fiber verbinding voor handen dat tamelijk goed werkt. vraag me af of er echt nog veel plaatsen zijn met slechte internet verbindingen. Denk je nu echt dat het hoofdzakelijk mensen in Nederland zijn die een satellietabonnement bij Canal Digitaal hebben? Natuurlijk niet, hoofdzakelijk die in het buitenland zitten en geen betrouwbaar internet hebben. Het enige wat die nog rest is een abonnement nemen op Starlink. Ook het Rijk-pakket wordt €2- duurder.
zeeteefje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden De uitrol van glasvezel in Europa gaat snel, en Starlink is nauwelijks duurder omdat ze de prijs per land aanpassen aan de lokale prijzen. Stabiel internet is inmiddels een primaire levensbehoefte, dus bijna iedereen heeft daar een oplossing voor. Dat is de doodsteek voor satelliet TV van CanalDigitaal. Geen idee hoe nu de kwaliteit is van de Nederlandse Canal+ app, maar die hebben inwonerschap van Nederland zelfs niet meer in de algemene voorwaarden opgenomen, NLziet wel. Nadeel is wel dat de Nederlandse C+ app in heel weinig landen in de app/playstore staat, terwijl de NLZiet app in alle stores staat. Maar overal is een oplossing voor.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Niet dat ik het anders "kunnen" kijken naar die paar Nederlandse zenders zou willen stimuleren maar dan neem je toch een private VPN bij een kennis en niet bij de bekende VPN servers. Dan zet je der inderdaad gewoon NL-Ziet op en stuurt je kennis het proportionele deel van het abo. Maar Dat gelul over NPO 3 zenders of VRT zenders waar we voor in gijzeling genomen worden door Knal+ abonnementen is toch gewoon te gek voor woorden. Dat gezeik moeten ze eens in Den Haag en Brussel gaan formaliseren... NPO en VRT gratis op satelliet (plak een A3 print op je venster aan de straat,) ik wordt er kotsziek van na 25 jaar satellietTV. Water Of Love The Judds,
DigisatBelgium Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ik kijk al jaren in België Nederlandse TV via satelliet (en heb al +35 jaar satelliet tv). Er is geen alternatief omdat de Nederlandse commerciële zenders niet worden doorgegeven of "mogen bekeken worden " in België.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik zou dezelfde meuk aan commercieel niet eens uit het buurland willen ontvangen, maar dat is mijn mening Ik zou liever Guy Verhofstadt (zoals hij sprak bij Buitenhof VPRO) over de waanzin EU willen horen. Of het Elfde uur op VRT. Water Of Love The Judds,
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden de man die alles van belgie uitverkocht aan frankrijk om een EU postje te bemachtigen en miljarden heeft buitengegooid aan nutteloze projecten en vriendjespolitiek.En die gaat nu wat zeggen. Alle belgen lachen zich krom en spoelen die door in hun toilet Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
digitaal kijker Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, Sprietje zei: Denk je nu echt dat het hoofdzakelijk mensen in Nederland zijn die een satellietabonnement bij Canal Digitaal hebben? Natuurlijk niet, hoofdzakelijk die in het buitenland zitten en geen betrouwbaar internet hebben. Het enige wat die nog rest is een abonnement nemen op Starlink. Ook het Rijk-pakket wordt €2- duurder. Ik zei er ook bij dat er in het buitenland goeie verbindingen zijn, had het niet op enkel Nederland, en NLZIET kan in België met een Belgisch adres bekeken worden zonder problemen, ze knijpen een oogje dicht, elke klant dat betaald is welkom bij hen. ik kijk al 2 jaar via nl ziet zonder vpn, en er zijn er nog in België die het doen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Sandra- Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) 24 minuten geleden, digitaal kijker zei: Ik zei er ook bij dat er in het buitenland goeie verbindingen zijn, had het niet op enkel Nederland, en NLZIET kan in België met een Belgisch adres bekeken worden zonder problemen, ze knijpen een oogje dicht, elke klant dat betaald is welkom bij hen. ik kijk al 2 jaar via nl ziet zonder vpn, en er zijn er nog in België die het doen. Waarom in België naar domme NL Tv-programma's met reclame kijken. Dat lijkt mij tijdverspilling. 2 uren geleden aangepast door Sandra-
wanderer Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden ik kijk via de app en de beeldkwaliteit is goed (HD) Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen