Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Geplaatst:
3 uren geleden, Tonskidutch zei:

AI , Uh wat is dattuh?

 

Ik heb voor jou even opgezocht wat de afkorting AI betekent. Komtie:

 

Positief

  • Altijd Interessant
  • Altijd Innovatief
  • Aanstekelijk Intelligent
  • Ambitie & Inspiratie
  • Anders Inzicht
  • Avontuurlijke Ideeën

Humoristisch

  • Alsof Ik-het-weet
  • Automatisch Improviseren
  • Altijd Ingewikkeld
  • Achteraf Ingetikt
  • Af en toe Intelligentie
  • Algoritmische Inbeelding

Voor kantoor / werk

  • Advies & Inzichten
  • Analyse & Innovatie
  • Actiegerichte Informatie
  • Automatische Inspiratie
  • Altijd Inzetbaar

Zelfspot over AI

  • Artificiale Inbeelding
  • Afgekeken Intelligentie
  • Aannemelijke Informatie
  • Algemene Inspiratie
  • Af en toe Incorrect
  • Antwoorden Inclusief (fouten niet uitgesloten)

Filosofisch

  • Augmented Intelligentie
  • Alternatieve Inzichten
  • Aangeleerde Intuïtie
  • Abstracte Interpretatie
  • Ander Inzicht

Of juist wat scherper:

  • Arrogante Illusie
  • Algoritmische Imitatie
  • Aanvullende Intelligentie (een populaire positieve herinterpretatie van AI)
  • Assisted Intelligence (ook veel gebruikt in het bedrijfsleven)
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Geplaatst:
4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Maak kennis met AI , Uh wat is dattuh?

Begrijp ik hieruit dat je een en ander niet kon lezen?

  • Haha 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
2 uren geleden, Tonskidutch zei:

p.s. je moet vooral AI en of KI lullige antwoorden geven.

Google is de slechtste zoek engine, is het ook😁

Ik vroeg slechts wat de meest lucratieve dag was om stroom af te nemen. Van Google wordt naar van alles doorgestuurd, in deze situatie kwam AI gewoon met de feiten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest.

Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend !

m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden.

 

Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past...

Pont Notre Dame

Euphonic Travellers

 

Geplaatst: (aangepast)

Je moet AI (in mijn geval chatgpt) dan ook voor de juiste dingen gebruiken.

 

Zo had mijn mooie photinia mooi afgeronde beten. Één foto uploaden en 5 seconden later wist ik precies dat het om een snuitkever gaat en vooral hoe ik het probleem kan aanpakken.

 

De echtgenote wil volgend jaar op familiebezoek in Denver. Chatgpt wist precies te zeggen vanuit welke luchthaven en wanneer precies je het best (budget tickets/klimaat etc) dat kunt doen.

 

Zonne allergie (mezelf) en chatgpt weet precies te zeggen welke zonnecreme voor mijn huidtype meest geschikt is.

 

Statistieken van Russisch gasinvoer (nog steeds!!!) in België (Zeebrugge), dan is chatgpt je vriend.

 

Van mij hoor je dus niks fout over AI, maar je moet het op de goede manier gebruiken.

 

Intussen Back on Topic :)

 

Ik twijfel nog steeds aan die batterij, qua prijs kwaliteit nog niet echt op punt. Of vergis ik mij??

aangepast door pollegazon
aanvulling
Geplaatst:

Dat kun je nu wel zegeen "on Topic" maar ik heb AI al geraadpleegd

oven een thuisbatterij inclusief omvormer en dat is deel van dit topic.

Maar ik ben er nog niet want ik ga ook nog lopen dimdammen met AI

wat het beste in mijn situatie is om een en ander aan te sturen middels

Home Assistant. Want daar zitten veel if then else tussen. En ik heb al

zeer goede ervaring met Yaml van AI.

Ik zeg er wel bij, ik blijf altijd op mijn hoede. Ik heb wel eens een vraag

gestedl over verdringingsventilatie, dat was voor AI toch moeilijker dan neu...
 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...