Con Geplaatst: woensdag om 15:24 Auteur Geplaatst: woensdag om 15:24 (aangepast) Zo maar even extra geld verdienen, Met name op 1 mei, let wel hier komen nog wel wat kosten bij. Het was én een zonnige dag én met wind. https://www.google.com/search?q=welke+dag+in+2026+was+het+rendabelst+om+de+auto+te+laden&num=10&sca_esv=d8ad4d1a78452d8c&sxsrf=APpeQnvoxPmfzCcCCFNyauGJhDr-w3Jn0g%3A1782314506150&udm=50&fbs=ABfTbFVPz7Fxzkp9gpcH4sspxEqunTJMUKKHoxewXCCzen0Jv0jtyRcbUVGVrkwb13xl0CNHyKN21XbzHPY_gAQNsLIq0Z1UlrmTly5_1lc4fIo_R4joFOrrRx5wey8FOffla7DmcMSK8kILlnaKP7YScppROiL2rq6DjztQ0Kb8miP4yFwKMBSTYRMlKUN6Fg7De9twjcVQ&aep=1&ntc=1&sa=X&ved=2ahUKEwj5jpH4lqCVAxX4hv0HHdk9AUkQ2J8OegQIDxAD&biw=1600&bih=689&dpr=1.2&mstk=AUtExfDPtEni_CNN-ptOc0qE86bijnhB87At0JvcggNcnggahmqFev1RdE0vEcg4otQNwBDFSy82zZty9KnMLyNH3LGNr6uvBOs4V511J_o8A9lxB68Na5UG-edO43eRM8maURREDDAS2ND3DjAyoV0hSU-V4Y0lj5Ze0HRl-2tRrZ2PRe97I188NuLs6NU-Pi6N5GGYAnNwZlDcKxAct8EPLejoOq60SuVnQUmlZIkma3gst_h7EoTKUMPXQHFPnZhtZ8aCBX5Wnx957bIGsJ_VuWNWj66jEu3hfB5WoCYhOFCseZPwtA58IaqU_CR1YBhSd7wJrDK-hRrzmg&csuir=1&mtid=MfY7apLaIrPKi-gPz8qCmA4 woensdag om 15:25 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:18 Geplaatst: gisteren om 08:18 Maak kennis met AI , Uh wat is dattuh? Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Psychosammie Geplaatst: gisteren om 11:20 Geplaatst: gisteren om 11:20 3 uren geleden, Tonskidutch zei: AI , Uh wat is dattuh? Ik heb voor jou even opgezocht wat de afkorting AI betekent. Komtie: Positief Altijd Interessant Altijd Innovatief Aanstekelijk Intelligent Ambitie & Inspiratie Anders Inzicht Avontuurlijke Ideeën Humoristisch Alsof Ik-het-weet Automatisch Improviseren Altijd Ingewikkeld Achteraf Ingetikt Af en toe Intelligentie Algoritmische Inbeelding Voor kantoor / werk Advies & Inzichten Analyse & Innovatie Actiegerichte Informatie Automatische Inspiratie Altijd Inzetbaar Zelfspot over AI Artificiale Inbeelding Afgekeken Intelligentie Aannemelijke Informatie Algemene Inspiratie Af en toe Incorrect Antwoorden Inclusief (fouten niet uitgesloten) Filosofisch Augmented Intelligentie Alternatieve Inzichten Aangeleerde Intuïtie Abstracte Interpretatie Ander Inzicht Of juist wat scherper: Arrogante Illusie Algoritmische Imitatie Aanvullende Intelligentie (een populaire positieve herinterpretatie van AI) Assisted Intelligence (ook veel gebruikt in het bedrijfsleven) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
gerrit B Geplaatst: gisteren om 11:49 Geplaatst: gisteren om 11:49 In Duitsland heet het Ki Hier in Nederland heeft Ki toch wel een heel andere betekenis. 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: gisteren om 12:43 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:43 4 uren geleden, Tonskidutch zei: Maak kennis met AI , Uh wat is dattuh? Begrijp ik hieruit dat je een en ander niet kon lezen? 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 16:00 Geplaatst: gisteren om 16:00 Ja hoor antwoorden gegenereerd zijn echt beter, dacht ik. 🤣 Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 16:03 Geplaatst: gisteren om 16:03 p.s. je moet vooral AI en of KI lullige antwoorden geven. Google is de slechtste zoek engine, is het ook😁 Pont Notre Dame Euphonic Travellers
Con Geplaatst: gisteren om 18:43 Auteur Geplaatst: gisteren om 18:43 2 uren geleden, Tonskidutch zei: p.s. je moet vooral AI en of KI lullige antwoorden geven. Google is de slechtste zoek engine, is het ook😁 Ik vroeg slechts wat de meest lucratieve dag was om stroom af te nemen. Van Google wordt naar van alles doorgestuurd, in deze situatie kwam AI gewoon met de feiten. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Twee beroemde historici in Maastricht hebben dat ook al eens getest. Hun feiten relaas vergeleken met AI Of KI antwoorden was heel ontnuchterend ! m.a.w. er klopte niets van de AI antwoorden. Mooi dat het voor een technisch topic dan wel past... Pont Notre Dame Euphonic Travellers
pollegazon Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Je moet AI (in mijn geval chatgpt) dan ook voor de juiste dingen gebruiken. Zo had mijn mooie photinia mooi afgeronde beten. Één foto uploaden en 5 seconden later wist ik precies dat het om een snuitkever gaat en vooral hoe ik het probleem kan aanpakken. De echtgenote wil volgend jaar op familiebezoek in Denver. Chatgpt wist precies te zeggen vanuit welke luchthaven en wanneer precies je het best (budget tickets/klimaat etc) dat kunt doen. Zonne allergie (mezelf) en chatgpt weet precies te zeggen welke zonnecreme voor mijn huidtype meest geschikt is. Statistieken van Russisch gasinvoer (nog steeds!!!) in België (Zeebrugge), dan is chatgpt je vriend. Van mij hoor je dus niks fout over AI, maar je moet het op de goede manier gebruiken. Intussen Back on Topic Ik twijfel nog steeds aan die batterij, qua prijs kwaliteit nog niet echt op punt. Of vergis ik mij?? 2 uren geleden aangepast door pollegazon aanvulling
Con Geplaatst: 48 minuten geleden Auteur Geplaatst: 48 minuten geleden Dat kun je nu wel zegeen "on Topic" maar ik heb AI al geraadpleegd oven een thuisbatterij inclusief omvormer en dat is deel van dit topic. Maar ik ben er nog niet want ik ga ook nog lopen dimdammen met AI wat het beste in mijn situatie is om een en ander aan te sturen middels Home Assistant. Want daar zitten veel if then else tussen. En ik heb al zeer goede ervaring met Yaml van AI. Ik zeg er wel bij, ik blijf altijd op mijn hoede. Ik heb wel eens een vraag gestedl over verdringingsventilatie, dat was voor AI toch moeilijker dan neu... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen