lujo Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Zou iemand mij a.u.b. kunnen uitleggen waarom je een IPTV ontvanger zoals Formuler, Xsarius, Amiko enz. voorkeur zou geven boven Google TV Streamer? Met de Google TV Streamer heb je garantie op updates en dat je altijd laatste versie van Android hebt. Daarnaast zullen alle apps voor IPTV die in Android store zitten zonder problemen werken. Een Google TV Streamer koop je voor rond € 95,- terwijl die andere IPTV ontvangers van € 100,- tot wel € 210,- voor een Formuler Z12 kosten. Zijn die IPTV ontvangers sneller of geven ze beter/mooier beeld of wat maakt ze beter ten opzichte van een Google TV Streamer?
jeevanhoof Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Ik heb een Streamer en een Nokia streamingbox. Beiden draaien op Android (tv). Veel verschil tussen beiden zit er niet op. De Nokia kreeg ook na aan tal jaren nog steeds updates. Ik had de Nokia al een paar jaar voordat de Google streamer uitkwam. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
lujo Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Bedankt voor je antwoord. Het gaat mij om het verschil tussen Google TV streamer en andere IPTV ontvangers te begrijpen. Met andere woorden: waarom zou iemand een apparaat die specifiek voor IPTV is willen kopen als je ook een Google TV Streamer kan kopen waarvan je zeker weet dat die altijd laatste Android versie zal draaien en je alle Android apps kan gebruiken. Dus wat maakt een Linux of Android IPTV ontvanger beter dan een Google TV Streamer? 2 uren geleden aangepast door lujo
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 52 minuten geleden, lujo zei: waarom zou iemand een apparaat die specifiek voor IPTV is willen kopen als je ook een Google TV Streamer kan kopen Nou omdat dat apparaatje toevallig in die aanbieding zit voor een jaartje de hele wereld op TV You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 minuten geleden Moderator Geplaatst: 16 minuten geleden 2 uren geleden, lujo zei: waarom zou iemand een apparaat die specifiek voor IPTV is willen kopen als je ook een Google TV Streamer kan kopen Omdat er ook mensen zijn die niet hun hele kijkgedrag met Google willen delen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 9 minuten geleden Geplaatst: 9 minuten geleden 4 minuten geleden, ceesv zei: Omdat er ook mensen zijn die niet hun hele kijkgedrag met Google willen delen? Ja, denk je werkelijk? De meesten weten niet eens wat ze doen. Zie dat dagelijks in de praktijk. Geven overal agree op. Eerst was men bang dat de overheid de mensen afluisterden. Nu zetten ze Google nest of Siri in huis. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen