lujo Geplaatst: woensdag om 20:38 Geplaatst: woensdag om 20:38 Zou iemand mij a.u.b. kunnen uitleggen waarom je een IPTV ontvanger zoals Formuler, Xsarius, Amiko enz. voorkeur zou geven boven Google TV Streamer? Met de Google TV Streamer heb je garantie op updates en dat je altijd laatste versie van Android hebt. Daarnaast zullen alle apps voor IPTV die in Android store zitten zonder problemen werken. Een Google TV Streamer koop je voor rond € 95,- terwijl die andere IPTV ontvangers van € 100,- tot wel € 210,- voor een Formuler Z12 kosten. Zijn die IPTV ontvangers sneller of geven ze beter/mooier beeld of wat maakt ze beter ten opzichte van een Google TV Streamer?
jeevanhoof Geplaatst: gisteren om 06:19 Geplaatst: gisteren om 06:19 Ik heb een Streamer en een Nokia streamingbox. Beiden draaien op Android (tv). Veel verschil tussen beiden zit er niet op. De Nokia kreeg ook na aan tal jaren nog steeds updates. Ik had de Nokia al een paar jaar voordat de Google streamer uitkwam. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
lujo Geplaatst: gisteren om 15:52 Auteur Geplaatst: gisteren om 15:52 (aangepast) Bedankt voor je antwoord. Het gaat mij om het verschil tussen Google TV streamer en andere IPTV ontvangers te begrijpen. Met andere woorden: waarom zou iemand een apparaat die specifiek voor IPTV is willen kopen als je ook een Google TV Streamer kan kopen waarvan je zeker weet dat die altijd laatste Android versie zal draaien en je alle Android apps kan gebruiken. Dus wat maakt een Linux of Android IPTV ontvanger beter dan een Google TV Streamer? gisteren om 15:52 aangepast door lujo
Mojo Geplaatst: gisteren om 16:46 Geplaatst: gisteren om 16:46 52 minuten geleden, lujo zei: waarom zou iemand een apparaat die specifiek voor IPTV is willen kopen als je ook een Google TV Streamer kan kopen Nou omdat dat apparaatje toevallig in die aanbieding zit voor een jaartje de hele wereld op TV You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 uren geleden Moderator Geplaatst: 22 uren geleden 2 uren geleden, lujo zei: waarom zou iemand een apparaat die specifiek voor IPTV is willen kopen als je ook een Google TV Streamer kan kopen Omdat er ook mensen zijn die niet hun hele kijkgedrag met Google willen delen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden 4 minuten geleden, ceesv zei: Omdat er ook mensen zijn die niet hun hele kijkgedrag met Google willen delen? Ja, denk je werkelijk? De meesten weten niet eens wat ze doen. Zie dat dagelijks in de praktijk. Geven overal agree op. Eerst was men bang dat de overheid de mensen afluisterden. Nu zetten ze Google nest of Siri in huis. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Toppers Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden (aangepast) Zoals jullie reageren t.a.v. Google kun je beter geen SmartTV, geen Ring deurbel of Automation (Hue of LSC) in huis halen en zelfs stoppen met internet en mobiele telefonie. Eind vorig jaar stond ik met m'n neus bovenop ofwel bij een actie (lees werkzaamheden) van KPN bij een telefonie-mast waarbij een drietal monteurs alle telefonie/mobiel antenne's plus bijbehorende zend/ontvangers (5G) aan het vervangen waren. Ondanks de vraag destijds van de overheid om geen gebruik te maken van Huawei apparatuur om redenen van vermeende registratie van al het digitale verkeer, werd door de KPN alle apparatuur vervangen van het merk Huawei. Lang verhaal kort, we worden op vele manieren "beluisterd", dus op allerlei manieren via telefonie, vele apps, browsers of android boxjes. T.a.v. de vraag over GoogleTV streamer, via Google maar ook Android worden vele gegevens op afstand "bekeken" cq geregistreerd. Allerlei streamingboxjes getest (hobby) waarbij ook de GoogleTV streamer. Qua kwaliteit zijn ze echt allemaal gelijk waarbij de GoogleTV streamer de beste instellingen kent voor 4K HLG-HDR kanalen. Ikzelf heb de voorkeur om IPTV te kijken via Enigma2 ofwel een VU+Ultimo4K waarbij ik middels de app BouquetMakerXtream de diverse IPTV kanalen binnen mijn normaal Bouquet/kanalenlijst kan samenvoegen. Enorm handig en simpel te bedienen met 1 remote. 16 uren geleden aangepast door Toppers
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 8 uren geleden, Toppers zei: GoogleTV streamer https://tweakers.net/reviews/12474/google-tv-streamer-bijna-een-perfecte-mediaspeler.html Ik vraag me altijd eerst af wat kosten mij die streams kijken, naast de apparatuur? The Faith Healer, remastered 2002 The Sensational Alex Harvey Band
Moost Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 25-2-2026 om 21:38, lujo zei: Zou iemand mij a.u.b. kunnen uitleggen waarom je een IPTV ontvanger zoals Formuler, Xsarius, Amiko enz. voorkeur zou geven boven Google TV Streamer? Zijn die IPTV ontvangers sneller of geven ze beter/mooier beeld of wat maakt ze beter ten opzichte van een Google TV Streamer? Amiko en Formuler hebben de Mytvonline3 app, mijns inziens de beste IPTV app. (uiteraard, smaken verschillen...) Voor zover ik weet exclusief voor deze merken, niet beschikbaar voor Google TV.
Toppers Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Gratis voor vele IPTV kanalen, gebruik de kanalenlijst van Hans. Ikzelf ben enkel hobbymatig bezig met gratis en beschikbare IPTV kanalen, maar een rondje WWW met de vraag "IPTV aanbieders" geeft vele aanbieders.
Toppers Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden MyTV-app is free Voor Android op mobiel. Ook verkrijgbaar met een gering startgeld via GoogleTV! Een gratis en goede app voor GoogleTV is M3u IPTV.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen