OFDM Geplaatst: dinsdag om 13:58 Geplaatst: dinsdag om 13:58 (aangepast) Trump is gewoon een verkoper van leugens of onzin. En heel slechte ook. Neem dan Doge en Musk. Die kettingzaag methode heeft waarschijnlijk meer geld gekost dan bespaard. Daarom verdween het ook stilletjes van het toneel behalve de afsluitende ruzie. De oorlog in Oekraïne in 1 dag is wel de allerslechtste. Maar dat ligt dan aan Zelensky die niet doet wat hij of Putin vraagt, eist, af wil dwingen. Trump zou trouwens helemaal geen oorlog beginnen had hij gezegd. Maar hij heeft het ook al omgedoopt in een militaire (of speciale) operatie toch, dat helpt. dinsdag om 14:15 aangepast door OFDM
minplus Geplaatst: dinsdag om 16:26 Geplaatst: dinsdag om 16:26 Trump en Poetin zijn aardig identiek. Ik zie nauwelijks verschillen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
OFDM Geplaatst: dinsdag om 18:53 Geplaatst: dinsdag om 18:53 In het broertje dood hebben aan de rechtsstaat en corrupt zijn verschillen ze zeker niet veel! Maar: Putin is een stiekemerd en Trump is via zijn open riool communicatief incontinent. En Trump is onvoorspelbaar en wispelturig maar Putin houdt onverdroten vast aan zijn doelen.
AEO Geplaatst: woensdag om 09:41 Geplaatst: woensdag om 09:41 Het grootste slachtoffer in deze oorlog is nog steeds de bevolking van Iran, dat nog steeds onderdrukt wordt door het regime. In januari werden 40.000 mensen afgeslacht in amper twee dagen! Als het regime in Teheran er geen enkele moeite mee heeft om zoveel mensen van het eigen volk te vermoorden, dan kan men nagaan hoe weinig moeite het heeft om miljoenen te vermoorden als het kernwapens heeft. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 09:43 Geplaatst: woensdag om 09:43 Op 31-3-2026 om 11:19, Tonskidutch zei: Maar je kan ook nog op conventionele methode heel wat burgerslachtoffers maken. dat zie je ook in Gaza. Moon Beat LTJ Xperience
minplus Geplaatst: woensdag om 15:08 Geplaatst: woensdag om 15:08 20 uren geleden, OFDM zei: In het broertje dood hebben aan de rechtsstaat en corrupt zijn verschillen ze zeker niet veel! Maar: Putin is een stiekemerd en Trump is via zijn open riool communicatief incontinent. En Trump is onvoorspelbaar en wispelturig maar Putin houdt onverdroten vast aan zijn doelen. Beiden hebben hetzelfde doel, nl zelf aan de macht blijven en stinkend rijk worden koste wat het kost aan mensenlevens en ellende voor anderen. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
OFDM Geplaatst: woensdag om 15:25 Geplaatst: woensdag om 15:25 100% waar! Alleen heeft Trump wat meer "interne tegenwerking".
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Nu heeft Trump zijn dreigement om civiele doelen te vernietigen waargemaakt. Die brug maakt hem een oorlogsmisdadiger, ik kan het niet anders zien. En het schrikt Iran niet af dus hij wordt aangemoedigd door te gaan. Nog steeds niemand die hem stopt. Nog een aai over de bol van Mark?
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 13 minuten geleden, OFDM zei: Nu heeft Trump zijn dreigement om civiele doelen te vernietigen waargemaakt. Die brug maakt hem een oorlogsmisdadiger, ik kan het niet anders zien. En het schrikt Iran niet af dus hij wordt aangemoedigd door te gaan. Nog steeds niemand die hem stopt. Nog een aai over de bol van Mark? Wel grappig om te lezen dat je Trump een oorlogsmisdadiger noemt. Waar was jouw beschuldiging toen die demonstranten werden afgeslacht in Iran? Trump zal zich zeker moeten verantwoorden voor deze actie maar wie gaat hem daarop aanspreken? Voor mij is in ieder geval duidelijk dat Trump niet alleen blauwe plekken op zijn hand heeft maar ook in zijn kop. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden 1 uur terug, OFDM zei: Nu heeft Trump zijn dreigement om civiele doelen te vernietigen waargemaakt. In de 2e wereldoorlog werden doorlopend bruggen opgeblazen, ze hadden een militair belang. Ze stopten op die manier de opmars en het transport van militair geschut. Of dat ook speelt in Iran? De geschiedenis zal dat uitwijzen. Ondertussen in Iran: Het regime in Teheran heeft een 18-jarige muzikant geëxecuteerd door middel van ophanging. De jongeman zou begin januari zijn opgepakt na protesten tegen de regering. Amirhossein Hatami werd woensdag net buiten Teheran opgehangen. Hij zat sinds 8 januari in de beruchte Ghezel Hesar gevangenis. Wikipedia: Sinds eind december 2025 zijn de Iraanse staatsveiligheidsdiensten begonnen met massamoorden op dissidenten tijdens de Iraanse protesten in december 2025 en januari 2026. Op 25 januari 2026 werd het totaal aantal doden op meer dan 30.000 geschat,[1] wat het tot een van de grootste massamoorden in de moderne Iraanse geschiedenis maakt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur geleden, Mojo zei: Wel grappig om te lezen dat je Trump een oorlogsmisdadiger noemt. Waar was jouw beschuldiging toen die demonstranten werden afgeslacht in Iran? Trump zal zich zeker moeten verantwoorden voor deze actie maar wie gaat hem daarop aanspreken? Voor mij is in ieder geval duidelijk dat Trump niet alleen blauwe plekken op zijn hand heeft maar ook in zijn kop. Dat het afslachten van demonstranten misdaden tegen burgers zijn spreekt voor zich. Vrijwel niemand verdedigt het regime daar. Maar je mag zulke misdaden niet beantwoorden met oorlogsmisdaden. Ik zeg niet dat ik weet hoe het wel moet maar het door Trump gekozen pad gaat heel weinig goeds brengen.
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur terug, ceesv zei: In de 2e wereldoorlog werden doorlopend bruggen opgeblazen, ze hadden een militair belang. Ze stopten op die manier de opmars en het transport van militair geschut. Of dat ook speelt in Iran? De geschiedenis zal dat uitwijzen. Natuurlijk weet ik dat niet 100%. Ik lees dat de brug in aanbouw is, ziet eruit als een gewoon autoviaduct in de buurt van stedelijke bebouwing. Maar Trump bedreigt ook ALLE energiecentrales en dan tref je wel met zekerheid burgerdoelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen