dutchandrew Geplaatst: donderdag om 19:47 Geplaatst: donderdag om 19:47 een (pen) veertje aan de massa kant erachter plaatsen
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 08:17 Auteur Geplaatst: vrijdag om 08:17 @ceesv die "converter" had ik helemaal niet aan gedacht en of gezien dat zo iets bestaat. andere zoek string gebruiken dus Keigoed antwoord, bedankt. Sour Times Portishead
zeeteefje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op 26-3-2026 om 10:46, Tonskidutch zei: duur genoeg en hij doet het nog na 40 jaar Ja, maar dus aangepast voor het laadgedrag van NiCd batterijen. Tegenwoordig zijn het allemaal NiMh batterijen met een ander laadgedrag. Niet bevorderlijk voor de levensduur. 1
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Elk Voordeel hep zein Nadeel, zei Cruijff. De accu's van de Action kosten net zoveel als een wegwerp batterij. Sour Times Portishead
kees321 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja hoor, gooi alles maar weer weg, wat maakt het ook uit. 😕
Tonskidutch Geplaatst: 52 minuten geleden Auteur Geplaatst: 52 minuten geleden 🤔 is dat nu algemeen als kritiek bedoeld of kritiek op mij @kees321? Maar die accu's van de action zijn na lang zoeken Nikkelhybride, zal wel, ik weet ook niet wat dat is. En in hoeverre die minder lang meegaan dan NiCa. Het gaat erom dat we er toch wel veel van gebruiken in al onze remotes en draadloze muizen of toetsenborden. En hier dus ook in de Walkman en zaklamp voor het noodpakket. Dus meervoudig gebruik van je accu en die oude oplader is beter dan de wegwerp batterij die natuurlijk naar de batterij verzamelbox gaat. Of een vliegreis uit China voor een nieuwe oplader. Sour Times Portishead
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen