bellejt Geplaatst: gisteren om 12:51 Geplaatst: gisteren om 12:51 of met de juiste free link 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Crazy Sat Geplaatst: gisteren om 14:20 Geplaatst: gisteren om 14:20 Quote als je rtbf belgie (la une) kan nemen kan je ook live kijken In HD en gratis via DVB-T2 , quel bonheur! 😉 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
OFDM Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Even vooropgesteld dat ik alleen kijk vanwege TV techniek interesse. Het is te mooi weer nu, zon en overdag. Ik heb 3 stilstaande beelden gehad en 2 seconden bewegend met geluid. Wel bewijs dat RTL Duitsland F1 uitzendt. In de avond was een betere kans geweest of bakken met regen.
zeeteefje Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 23 uren geleden, Codx zei: Maar Canal+ is toch mede eigenaar of aandeelhouder van Viaplay tegenwoordig? Inderdaad. Canal+ heeft samen met een investeringsfonds de meerderheid van de aandelen in bezit. Daarmee maakt C+ gewoon de dienst uit bij Viaplay. En C+ heeft naast de rechten voor de formule 1 in Frankrijk ook die voor een groot deel van Afrika in bezit en is dus een grote speler voor de formule 1. Destijds ging in Frankrijk F1TV pro halverwege het seizoen op zwart voor nieuwe abonnees, onder druk van Canal+. Ik heb de indruk dat ze nu ook in Nederland druk aan het zetten zijn. Wees niet verbaasd als F1TV pro binnenkort onder druk van Canal+ ook in Nederland stopt.
hugogertie Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Wanneer iedereen gewoon zijn abbo opzegt bij de F1, Viascheel etc. in Nederland is het zo afgelopen met dat het uitpersen van kijkers. Probleem is te weinig mensen doen dit omdat ze toch het willen zien en dan maar de hoofdprijs betalen. De gewone burger wordt compleet uitgemolken. De F1 heb ik al de rug toegekeerd na het invoeren met die malle regels, rijden met halve elektrabakken waarbij het niet meer gaat om de beste coureur maar de beste manager met de best ontworpen auto. Wanneer ze teruggaan naar V8 of V10 meld ik me weer aan want dit heeft niets met racen te maken. Gewoon MXGP kijken, dat is gratis te bekijken nu, net zo leuk en maakt herrie zonder accu's 😀 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
OFDM Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Waar draait het niet meer om geld dan? Bijna alle sporten worden erdoor verziekt, meer of minder. Maar inderdaad zo lang er betaald wordt stopt het uitmelken niet. Maar euh het ging toch altijd al om de combinatie coureur en autotechniek?
hugogertie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, OFDM zei: Maar euh het ging toch altijd al om de combinatie coureur en autotechniek? Bij de F1 ging het altijd om de snelste auto en de beste coureur om dat ding zo af te stellen dat hij de snelste rondetijden kon rijden en dat door de juiste afstellingen te kiezen. Dit is al een tijd niet meer maar dit jaar hebben ze tig secondes ingeleverd per rondje en komen niet eens in de buurt van de tijden van vorig jaar t.g.v. de spaaractie.... en die is niet van de AH of Jumbo🤫 Net nu we het weer eens een keer vrij konden kijken op RTL Duitsland hebben weer een paar geldwolven bekonkeld om het hier weer op zwart te krijgen, het is gewoon consumentje pesten en laten zien wie de....gelukkig hebben wij de schotel nog waar nog wat mogelijkheden zijn om uit te wijken naar de Duitse zender al is het in sd en met de nodige reclame. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Dus de prestaties zijn de andere kant uit gegaan? Dat is natuurlijk vreemd maar jij weet er veel meer van dan ik. Dat de mannen met het geld de buitenlandse doorgifte hebben weten te dwarsbomen vind ik wel iets van. Er is toch gewoon een contract denk ik dan? SD ben je solidair met de meeste Duitsers. Daaraan is het te danken dat ze nog steeds FTA zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: 35 minuten geleden Moderator Geplaatst: 35 minuten geleden Doordat ze steeds die accu's moeten opladen en dan plotseling wel of geen 40% elektrisch vermogen ter beschikking hebben in hun aandrijving betekent gevaar op de baan! Verder is het onnatuurlijk voor de coureur om in te houden in plaats van vol op het gas te gaan, omdat de accu opgeladen moet worden. De afgelopen race waren er 2 uitvallers omdat de accu het opgaf en ze nog maar 60 % vermogen ter beschikking hadden. Of je gaat volledig elektrisch of je gaat 100% benzine. Deze mix gaat nooit werken. En of 0,1 km te snel in de pitstraat de uitslag van de wedstrijd moet bepalen is ook dubieus! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen