Ga naar inhoud


De Wavefrontier T90 staat op het dak.


Daveys

Aanbevolen berichten


  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vind een meet en greet in Culemborg. Voor de meeste goed aan te rijden, goed eten en drinken en ik ben ook erg druk met m'n surroundinstallatie waar ik graag jullie een demo van zou willen geven dan. Alleen als jullie het leuk vinden he wink.

 

Ik kan wel een HD videocam regelen om opnames te maken trouwens. Twee vliegen in 1 klap.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

HD camera is hier ook aanwezig.

Culemborg is voor mij ongeveer 150 km, dat is te doen.

Stel maar een datum voor.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een SATLOOK Micro G2 NIT Spectrum besteld. Deze heeft mij 335,50 euro gekost incl. verzending uit Duitsland.

 

Zodra ik hem heb gebruikt voor het afstellen van een schotel zal ik mijn bevindingen melden...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
HD camera is hier ook aanwezig.
Culemborg is voor mij ongeveer 150 km, dat is te doen.
Stel maar een datum voor.


Het weekend zal voor de meeste denk ik het makkelijkst zijn. Komt het komend weekend of volgend weekend bijvoorbeeld goed uit?

Origineel bericht van: Big fellow
Ik heb net een SATLOOK Micro G2 NIT Spectrum besteld. Deze heeft mij 335,50 euro gekost incl. verzending uit Duitsland.

Zodra ik hem heb gebruikt voor het afstellen van een schotel zal ik mijn bevindingen melden...


Ik heb je topic gelezen Big fellow. Leuk dat je je keuze hebt kunnen maken. Ik ben benieuwd hoe die bevalt. Geen probleem overigens als je ook bij de meet en greet wilt zijn.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Komend weekeinde zou gaan, de 2 daarop volgende weekeinden heb ik al verplichtingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
Dank je voor de uitnodiging, maar ik zal er niet bij kunnen zijn... (Zoek maar eens op waar mijn lokatie is... wink )


Ik zou niet weten waarom niet :D

Ik zag Palermo, Argentina eek. Klopt dat Big fellow?

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daveys
Origineel bericht van: Big fellow
Dank je voor de uitnodiging, maar ik zal er niet bij kunnen zijn... (Zoek maar eens op waar mijn lokatie is... wink )


Ik zou niet weten waarom niet :D

Ik zag Palermo, Argentina eek. Klopt dat Big fellow?

Ja dat klopt... De wijk Recoleta in Buenos Aires, Argentinie... wink

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Daveys
Ik vind dat jij mag kiezen Cees.


Als ik het dan mag zeggen, stel ik voor om zaterdag a.s. ons treffen te houden.
Mocht dat voor jullie problemen geven, is zondag ook mogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...