Ga naar inhoud


Welke is beste Satelliet Meetapparatuur?


ShAmAlKo

Aanbevolen berichten


Dan komt natuurlijk meteen de vraag, is het voor beroepsmatig gebruik of voor een fanatieke hobby en wat wil je er ongeveer maximaal voor uitgeven.

Dankjewel voor snel reactie maar ik wou eerst weten welke is beste voor dat ik eerst reactie gelijk kopen. welke heb je?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wel, het begint met een kompas van € 2,50 en het eindigt met een HP spectrum analyser van € 40.000,--

 

Alleen wat in jou geval het beste is kan ik niet zeggen wegens ontbrekende informatie wat je ermee wilt doen, en wat je huidige kennis niveau is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, het begint met een kompas van € 2,50 en het eindigt met een HP spectrum analyser van € 40.000,--

 

Alleen wat in jou geval het beste is kan ik niet zeggen wegens ontbrekende informatie wat je ermee wilt doen, en wat je huidige kennis niveau is.

Zo duur heb ik ook niet nodig, ik wil eentje hebben dat ik niet TV en ontvangen mee te nemen op de dak, daarom ik wil zo eentje kopen dat ik overal mee nemen.

 

Ik heb net paar gevonden op internet ik weet het niet welke zou ik beter voor gaan.

 

Zonder beeld alleen metting kan je zien

 

- Schwaiger SF 9000 satfinder PLUS

- Digisat Pro

 

Met beeld kan je ook beeld zien

 

- SmartMeter Pro

- Xsarius Satmeter Plus

- Clarke-Tech Meter SFP 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om bij meest eenvoudige apparaat te beginnen, een handig en goed apparaat is de Schweiger SAT-Finder plus SF 9000 welke ik in Nederland voor 179 euro te koop zie staan. Het behoort niet tot de categorie professionele apparaten maar heeft testoordeel; GOED! (bron; SATVISION), een eenvoudige bediening, compacte afmetingen, is licht van gewicht en is overzichtelijk.

post-60869-0-02741000-1332226911_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr HD 900S komt ook goed uit een test bij dr dish.

 

zie ook dit draadje:

http://www.sat4all.c...er/page__st__30

die is wel anders apparatuur ook leuk ding maar liever bekenden meetapparatuur dan onbekenden denk ik.

 

Zelf hier nu de Xsarius pro08, nog niet zo lang in bezit maar tot nu toe heel tevreden.

Deze had ik ook in mijn hoofd dat ik zelf kopen, ik denk dat zou ik die kopen als geen beter meetapparatuur vind.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zag de vraag over meetapparatuur, ik heb zelf al drie jaar de Schwaiger SFH 9000 en ben daar zeer tevreden over. Als je 220 Volt meeneemt het dak op kan je daar de schotel 100% uitrichten, meestal heb je meteen een dubbele lock als je beneden bent, na richten is zelden nodig.

 

Een persoonlijke tip, als je op een camping staat stel dan wat heimelijk je schotel in, anders heb JIJ geen vakantie en loop je van caravan naar caravan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...