Ga naar inhoud


Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.


12149 topics in dit forum

  1. Kaartprobleem Galaxis IRD500

    • 6 reacties
    • 1.3k weergaven
  2. Strong problemen II

    • 9 reacties
    • 4.3k weergaven
  3. Schotel in een kleurtje

    • 10 reacties
    • 9.9k weergaven
  4. Instelschroef LNB

    • 3 reacties
    • 8.8k weergaven
  5. 9500/DVB2000

    • 2 reacties
    • 2k weergaven
  6. strong 8000, problemen...

    • 13 reacties
    • 4.1k weergaven
  7. Strong 4350

    • 2 reacties
    • 2.5k weergaven
  8. PACE MSS 1000 problemen

    • 1 reactie
    • 2.2k weergaven
  9. ci modulkaart voor hauppuge dvb kaart

    • 1 reactie
    • 2.9k weergaven
  10. LNB voor draaibare schotel

    • 9 reacties
    • 4.1k weergaven
    • 10 reacties
    • 11.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 2.7k weergaven
  11. Schotel draaibaar met Nokia 9500

    • 2 reacties
    • 2.5k weergaven
  12. philips ontvanger

    • 1 reactie
    • 2.9k weergaven
  13. Zwaar geklooi met pace

    • 14 reacties
    • 5.4k weergaven
  14. Nokia 9200 met diseqc rotor

    • 0 reacties
    • 2.5k weergaven
  15. Geen ontvangst met de Philips DST 5816

    • 1 reactie
    • 7.6k weergaven
  16. analoog + digitaal op 1 lnb.

    • 12 reacties
    • 3.4k weergaven
  17. Pace DVR-500 Probleem

    • 2 reacties
    • 3.9k weergaven
  18. Problemen Aston CI in 9800s

    • 3 reacties
    • 2.8k weergaven


  • Berichten

    • Een vertegenwoordiger, doodmoe, komt in een kleine gemeente waar maar één hotelletje is. Tot overmaat van ramp alle kamers zijn bezet. Hij smeekt de hotelier “geef me een plek om te slapen het maakt me niet uit ook al is het in de bezemkast maar ik moet absoluut uit kunnen rusten”. “nou ja” zegt de hotelier, “ik heb hier nog een twee-persoonskamer waar er maar één bed gebruikt wordt”. “Als je met die man eens kunt worden om de kamer en de prijs ervan te delen is dat voor mij goed”. “Maar, ik waarschuw je, hij snurkt geweldig” En vervolgt “Het is zelfs zo erg dat alle klanten er 's morgens hun beklag over doen” “Maakt me niks uit”, antwoord de vertegenwoordiger. “Ik ben veel te moe”. De twee mannen eten ‘s avonds aan dezelfde tafel en komen tot een akkoord. De volgende dag is het de vertegenwoordiger die als eerste de trap afkomt om naar het ontbijtzaaltje te gaan. Vrolijk fluitend en welgemutst de hotelbaas groetend. “Hallo zeg” zegt deze. “jij hebt een goed humeur”? “Heb je goed geslapen”? en vraag vol belangstelling “Heeft hij niet gesnurkt”? “Totaal niet”, zegt de vertegenwoordiger. “Geen enkele moment”. “Hoe is dat in Godsnaam mogelijk”? vraagt  de hotelbaas verbaasd. “Heel eenvoudig”, zegt de vertegenwoordiger. “Ik kwam een beetje later dan hem de kamer binnen”. “Hij lag al op zijn bed”. “Ik heb een kus gegeven op zijn achterwerk er een aai overheen gegeven en gezegd” : "Goede nacht schoonheid" “Vervolgens heeft die kerel de gehele nacht rechtop in zijn bed gezeten om me in de gaten te houden en heb ik heerlijk kunnen slapen”.
    • Je lokatie/gps en andere zaken zoals bluetooth uitzetten helpt vaak want deze vreten stroom. Deze kun je inschakelen wanneer echt nodig. Als je langdurig ergens heen gaat is het ook handig om toch maar een opgeladen powerbankje bij je te hebben.   Ik moet die van mij dagelijks opladen dit in de nacht en vind dat eigenlijk al niet zo fijn, ik heb telefoons gehad die het ruim 1 week tot anderhalve week uit konden houden zonder op te laden maar dat waren geen smartphones.  
    • En wordt alleen maar minder. Mijn (weliswaar 4,5 jaar oude) Motorola moet ik inmiddels wel 3-4 keer per dag opladen. En accu vervangen lukt je zelf niet meer en is dat het waard voor zo'n "oud" toestel?
    • Hedendaags!     oops.mp4    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...