Ga naar inhoud


Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.


12149 topics in dit forum

    • 4 reacties
    • 4.6k weergaven
  1. Reset Philips DST5816

    • 1 reactie
    • 5.8k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 7.8k weergaven
  2. Pace 500 EF fout.

    • 3 reacties
    • 2.7k weergaven
  3. fox tv

    • 2 reacties
    • 2.4k weergaven
  4. hotbird

    • 2 reacties
    • 1.5k weergaven
  5. Astra/Hotbird problemen.

    • 5 reacties
    • 6.9k weergaven
  6. grootste probleem van iedereen !

    • 3 reacties
    • 3.1k weergaven
  7. Regenbuitje, beeld weg

    • 6 reacties
    • 6.1k weergaven
  8. deseqc???

    • 3 reacties
    • 1.2k weergaven
  9. Schotel probleem!!!

    • 1 reactie
    • 2k weergaven
  10. wie kan mij helpen ??

    • 0 reacties
    • 2.2k weergaven
  11. ervaringen C-band "LNBF"

    • 3 reacties
    • 2.9k weergaven
  12. ird*t* ci probleem?

    • 2 reacties
    • 6.6k weergaven
  13. schotel

    • 2 reacties
    • 6.4k weergaven
  14. Voedings probleem Amstrad

    • 13 reacties
    • 8.1k weergaven
  15. Thomson SRD14

    • 0 reacties
    • 5.7k weergaven
  16. problemen uitrichten corotor

    • 3 reacties
    • 2.9k weergaven
  17. satwalker

    • 0 reacties
    • 5k weergaven


  • Berichten

    • Hedendaags!     oops.mp4    
    • Bij findsatpuntcom misschien....
    • Je kunt twisten of dit bij Domotica of hardware hoort, daarom maar hier. Ik heb nooit begrepen hoe een rolluikmotor werkt. Ik heb er zelf vier en ook afgesteld waarbij je het beginpunt en eindpunt bepaalt met (volgens mij) een potmeter. Maar hoe het kan dat een rolluik eerst 20 omwentelingen maakt en dan het einde ziet, die werking is voor mij een raadsel.   Nu een klepmotor. Deze werking snap ik, je zet op een zijde spanning en na 90 graden stopt de motor door een inwendige schakelaar, geldt ook voor naar de andere kant toe. Een klepmotor heeft gelijk aan een rolluikmotor 3 aansluitingen, open, dicht en nul.   Dus heb ik 4 rolluikmotoren gebruikt voor mijn rolgordijnen en met een app kan ik deze open en dicht sturen, zelfs met een percentage, so far so good ook stemgestuurd.   Nu heb ik een klepmotor aan een Shelly gehangen en daar gaat van alles mis. Calibratie zorgt ervoor dat de motor nog maar 5 graden draait en dan stopt. En stemgestuurd, vergeet het maar.   Nu mijn vraag, wat is het grote verschil tussen een rolluikmotor en een klepmotor? En hoe werkt een rolluikmotor?
    • Volgens internet is dat nog lang, de batterij capaciteit lijkt sterk afhankelijk te zijn van de scherm helderheid.
    • Hi, Onlangs, een Samsung galaxy s23 fe gekocht. Wat mij opvalt is de batterijduur. Ondanks zijn 4500 mah capaciteit,gaat die maar 1 dag en 1 nacht mee. Mijn xiaomi ging 2 dagen mee, maar was wel 5000 mah. Nog personen deze gsm met dezelfde ervaringen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...