Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

1. Native w32 programmeren welk programma?

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  2. pc to pc via usb kopieren 1 2

• 15 reacties
    • 7.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 675 weergaven
    • 10 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 0 reacties
    • 1k weergaven
    • 9 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 840 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 5 reacties
    • 975 weergaven
  3. Kan bepaalde website niet meer bereiken

• 1 reactie
    • 898 weergaven
    • 9 reacties
    • 7.1k weergaven
    • Sat4all vriend

Software via internet bestellen met licentie ??

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 2.8k weergaven
    • 14 reacties
    • 2.6k weergaven
  4. m.b.t. De Windows Database

• 1 reactie
    • 741 weergaven
    • 6 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 10 reacties
    • 13.5k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.2k weergaven

• Sorry hoor, maar ik weet niet waar jij je kennis vandaan hebt maar ik weet wel degelijk waar ik over praat, is mijn dagelijks werk nl.
    • Tja, de kosten voor de vrachtafhandelaar in London en Amsterdam zijn hoger als die in Curacau. Het uurloon van de koffer sjouwer is in die plaatsen beduidend hoger. De vluchtduur is slechts een relatief laag aandeel in de vrachtkosten.   KLM was de goedkoopste ticket naar London City, bijkomende kosten verdienen die prijs terug. Je hebt niet meer betaald indien je de retour koffer meteen had geboekt,, je hebt dus geen schade of nadeel geleden. Je claim voor korting is daarom door de KLM afgewezen.   En nogmaals, KLM is niet mijn favoriete carrier.
    • Beste ceesv, ik ben nu in totaal € 105,- kwijt, want die € 70,- werd mij voor de terugreis berekend, en als het bij het begin duidelijk was geweest, zoals bij andere maatschappijen zoals b.v TUI en Corendon, dan had ik niet meer dan €70,- betaald en een retour voor mijn koffer gekregen. Afgezien van mijn klacht bij KLM stel ik vast dat er wel heel veel voor de koffer in rekening wordt gebracht voor een vlucht van 3 kwartier: Retour Schiphol-London City KLM     € 70,- Retour Schiphol-Kuusamo     TUI       € 54,- Retour Schiphol-Curaçao Corendon  € 70,- De vlucht naar Kuusamo duurde 3 uur. De vlucht naar Curaçao duurt 9 uur.
    • Het issue was dat de skin die ik al jaren heb niet met python3 overweg kan... Andere gepakt en dat gaat goed.
  • Nieuwe aanmaken...