Ga naar inhoud

Off topic

Alles wat ergens anders niet thuishoort...

18.457 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Ik word pappa !! 1 2

• Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 2,6k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,1k weergaven
    • Sat4all vriend

Waarschuwing voor zeer slecht weer 1 2 3 4 6

• Sat4all vriend
    • 76 reacties
    • 23,2k weergaven
    • 16 reacties
    • 5,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 5,7k weergaven
    • 20 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 724 weergaven
    • 9 reacties
    • 177,1k weergaven
  1. ThemeX Hoelang nog op de schotel?

• 3 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 53 reacties
    • 19,4k weergaven
    • Sat4all vriend

Wie gaat er het eerste juichen? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 34 reacties
    • 10,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoe zwaar kies ik m'n nieuwe CV ketel?? 1 2

• Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 68,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 8,6k weergaven
    • 9 reacties
    • 2,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 3,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Niet giftige antivries? 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 32,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Nederland - Spanje (voorspel de uitslag) 1 2 3 4 7

• Sat4all vriend
    • 97 reacties
    • 27,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Politie, is je beste vriend ?!?!?! 1 2 3 4 8

• Sat4all vriend
    • 109 reacties
    • 34k weergaven

• Heeft alleen nog zin voor kabelproviders…. Zodat ze certificering hebben voor de CI modules die in die regio actief zijn…. Canal Digitaal zal zolang niet meer actief zijn op de satelliet, TV-Vlaanderen zal niet zoveel anders vergaan (afgezien van het feit of de programma’s die ze uitzenden nog wel het aanzien waard zijn).. Alles verschuift naar IPTV en straks 5G…. Odido ‘Klik & Klaar’ werkt bij goede 5G uitstekend. Heb dit aan een vriendin gegeven en die haalt gemiddeld 300 Mbps… Maar………. alles valt of staat met stabiele dekking. Geen internet betekent geen TV (in dit geval). Kabel en Satelliet hebben door de jaren heen bewezen erg stabiel te zijn. 5G valt best regelmatig uit of in storing…. 
    • Heeft een TV met Benelux ondersteuning, dus ook gericht op de Nederlandse markt nog wel zin?   De meeste providers hebben een eigen TV ontvanger of een app, DVB-C is niet oneindig, DVB-T2 is een vraagteken of dat in 2030 nog wordt doorgezet of vervangen door 5G.   Hoeveel zin heeft het nog om een TV met Benelux ondersteuning te kopen?   Bij geen Canal Digitaal heb je niet de volgorde voor satelliet van Canal Digitaal nodig als je enkel via de TV satelliet ontvangt.   Bij het verdwijnen van DVB-T2 dan wel overgang naar 5G, dan heeft het geen nut meer.   Bij het defitief stoppen van DVB-C dan wel zonder smartcard geen zenders kunnen ontvangen, al is het een vraagteken wanneer daar de stekker definitief van uitgetrokken wordt, heeft het geen nut meer.   Waarom zou voor een meestal duurdere Benelux model gekozen moeten worden?   Kan een TV buitenlands model of juist een Benelux model softwarematig omgezet worden naar het tegenovergestelde?  
    • Sinds kort heb ik een nieuw modem van Odido omdat Tele2 niet meer bestaat. Ik krijg op mijn computer geen verbinding meer met de HDD in mijn VU+ De instellingen Netwerknaam  Codering en Coderingsleutel staan goed zoals op het modem staat aangegeven. Maat wat moet ik nog meer invullen om verbinding te krijgen. Wie kan mij helpen.
    • Onderstaande prijzen zijn per gallon = 3.785 liter
  • Nieuwe aanmaken...