Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.455 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 2,2k weergaven
    • 44 reacties
    • 9,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 924 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 3,3k weergaven
  1. gebruikershandleiding thomson

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Finland Thor Astra 19en 23 1 2

• Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 6,6k weergaven
    • Sat4all vriend

monoblock gebruiken als enkele lnb

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Astra 23.5 geen ontvangst

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 9 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 3,9k weergaven
    • Sat4all vriend

Hoe ver kan ik?

• Sat4all vriend
    • 12 reacties
    • 5k weergaven
    • 50 reacties
    • 38,8k weergaven
    • Sat4all vriend

Kan ik straks nilesat ontvangen met een 130 cm schotel? 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 19,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 6,5k weergaven
    • Sat4all vriend

lnb beginnersvraag welk type voor welke sateliet? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 35 reacties
    • 11,9k weergaven
    • 9 reacties
    • 2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 13 reacties
    • 15,8k weergaven

• Kijk eens of je iemand met een 3d printer kent , die kan ze printen als je de goede maat opgeeft .en eventueel een tekening van het kapje.
    • NPORadio2 heeft per saldo best wel een gevarieerdere playlist dan menige commerciële zender. Dat zal wel het gevolg zijn van de zuilenstructuur. En dat er ook gesproken woord bij zit, is -inderdaad- ook wel eens fijn als je alleen luistert. Er zijn inmiddels al genoeg non-stop radiozenders.   Sorry, dat verband zie ik even niet.🤔 Laten we we ons hier maar gewoon beperken tot het onderwerp "Hilversum 3". 
    • Ik wacht op gunstig weer, dan haal ik de hele boom met koppen er af en ga de kappen repareren. Ik denk dat ik de overlap van de kappen helemaal weghaal ( dit gebeurd immers nu ook al in stukjes) en ze dan met siliconenkit vastzet tegen de rand aan. Dat doe ik binnen en als het droog is en (dag later) er een stevige uv bestendige tape omheen draai. Mocht ik de lnb's vergoed krijgen (waar ik een zwaar hoofd in heb) dan zal dat niet spoedig zijn denk ik. Dus lijkt mij repareren de juiste weg. Nieuwe kopen kan ook, maar dat is dan 8 x 27,50 of zo iets en wil dan natuurlijk eerst zeker weten dat het niet weer kan gebeuren. Nb. heb gezien dat deze kappen met een rubber o ring klem zitten over de flens van de golfpijp. Kennelijk is met een hittegolf het metaal wat uitgezet en de rand gaan barsten ( te zien op de foto met rood cirkeltje van Sprietje), daar komt wat water tussen en bij vorst knapt de boel enz. 
    • Nou maak van de worden frequentie-schaarste stikstof en zie daar: er is niet veel veranderd 🙂
  • Nieuwe aanmaken...