Ga naar inhoud

Mimisiku

V.I.P.
  • Items

    9.959
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    67

7 Volgers

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan
  • Locatie:
    Haarlem
  • Interesses
    Satelliet en Kabel-TV

Recente bezoekers van dit profiel

22.320 profielweergaven
  1. Het One nummer wordt gekoppeld aan je reeds bestaande nummer bij je provider. Het installeren werkt dus alleen als je de smartwatch koppelt én installeert i.c.m.de telefoon die hetzelfde nummer heeft.. Eenmaal geïnstalleerd is de smartwatch los van de telefoon te gebruiken.. Zo werkt het op mijn Apple en Galaxy watch...
  2. Ik betaal €25 voor O****o Klik & Klaar. Gemiddeld tussen de 3,5 en 4.2 Mbit. Dus zeker niet ‘rete duur’… Staat bij mijn vriendin waar het volgens de postcode-check niet eens leverbaar is… Kun je nagaan….
  3. Hij heeft een octagon sf8008 dus dat gaat prima…..
  4. Zijn alleen maar uit de zenderlijst gewist. Zenden gewoon ook nog FTA uit..
  5. Met name board rev 3b staat bekend om het loslaten van de SoC. Enige oplossing is reballen van de SoC….
  6. Dat wil ik vanavond wel even doen.
  7. Het nadeel is dat er geen publieke schema’s bekend zijn… Het lijkt om een Power Control chip of erger en EC chip te zijn. Een Power Control chip is door een type-gelijke te vervangen, een EC chip moet eerst nog worden geprogrammeerd en daar heb je de originele code voor nodig (uitlezen uit een werkende DM920 met een EC chip reader)… Maar eerst de omliggende componenten controleren! Die chips gaan niet zomaar kapot! Zonder reparatie kan de box ofwel in de kliko óf proberen een nieuw mainboard te krijgen..
  8. Mimisiku

    Welke ontvanger?

    Combo ontvangers genoeg. Probleem is HOE je voetbal wil ontvangen. In NL zijn alleen de publieken en de regionalen vrij te ontvangen. De rest moet middels een Digitenne CI+ module die practisch niet meer los geleverd wordt en waarbij je natuurlijk ook een abonnement nodig hebt. De VU+ lijn is niet leverbaar (al worden nieuwe Lite versies beloofd)…
  9. Misschien eens proberen? De meeste hebben een zelftestmode….
  10. Mimisiku

    Fransat hapert

    S2X is gewoon een uitbreiding. Extra FEC en modulatietechniek.. FEC 7/8 8/9 en 9/10, Navigation, Rolloff e.d.
  11. Gezien. Maar heb je ook de prijzen gezien? Idioot hoog gewoon
  12. Mimisiku

    A4 Kettingpapier gezocht

    Is er nog iemand die toevallig A4 kettingformulieren heeft? Nodig een A4 matrixprinter…. Misschien oude voorraad?
  13. Dat klepje zit gewoon vastgeklikt met plastic tabs…. Heeft ook niets te dragen..
  14. De las afgebroken… Dat zal gerepareerd moeten worden… Dat is in elk geval niet erg netjes gedaan dan. Op zo’n draadje hoort zeker geen spanning te staan en zomaar open springen is al helemaal uit den boze… Hoe ziet de rest van de aansluiting eruit? Er zal een afspraak met een monteur gemaakt moeten worden… Ik heb wel de beschikking over een lasapparaat maar niet echt in de buurt… Hier in Haarlem heb ik glasvezel via ******** en dat gaat via zo’n wit kastje. Daaroverheen schuift een zwart Enexis ONT kastje met een RJ45 connector. Dit Enexis kastje bleek nogal gevoelig voor spanningsuitval en ging bij een tweede spanningsuitval kapot. Vervangen voor een veel groter zwart Nokia ‘baksteen’ geval met heel veel LEDjes… Doet het nog steeds prima… Zo zag het er zonder ONT uit En zo met
  15. Die parameters zijn verschrikkelijk verouderd.. Symbolrate is nu 29.900 (uit het hoofd) en 11.729 wordt niet meer gebruikt….
×
×
  • Nieuwe aanmaken...